۳۴۳۶۴۷
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

انتظار برای عزل حقوق بگیران چند میلیونی

دادستان کل کشور با اشاره به موضوع فیش‌های مطرح شده در رسانه‌ها و تاکید رئیس‌جمهور در برخورد با مدیران متخلف، گفت: منتظر عزل مدیرانی هستیم که تخلف آنها اثبات می‌شود.

خبرگزاری مهر: حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری در حاشیه مراسم روز جهانی مبارزه با مواد مخدر درباره برخورد دستگاه قضا با فیش‌های حقوقی مدیران که رقم‌های میلیونی در آنها مشاهده می‌شود، افزود: متاسفانه فیش‌های حقوقی ابزاری برای جناح‌بندی‌های سیاسی شده است. دولت و قوه قضائیه بر آن هستند که با این موضوع به طور جدی برخورد کنند.

وی گفت: انتظار از دولت این است که با مدیران خود در دریافت مبالغ میلیونی برخورد کند، همان‌طور که رئیس‌جمهور گفته ما منتظریم تا ببینیم چند نفر از مدیرانی که با اسناد و مدارک متقن تخلفشان ثابت می‌شود، عزل خواهند شد.

دادستان کل کشور خطاب به مردم افزود: از مردم فهیم ایران نیز توقع دارم که با این مسئله نباید جناحی و سیاسی برخورد کنند. متاسفانه در حال حاضر یک جناح فیش‌های جناح دیگر را منتشر کرده و با استفاده از این حربه اقدام به کوبیدن جناح مقابل می‌کند.

وی گفت: قطعا مقامات عالی نظام در حل این مسئله عزم جدی دارند تا شاهد تبعیض در جامعه نباشیم، زیرا وجود چنین مسائلی اعتماد مردم را نشانه می‌گیرد.

منتظری در ادامه درباره برخورد دستگاه قضا با دانه درشت‌ها نیز گفت: این افراد لایه‌های مختلفی را برای خود ایجاد کرده‌اند که دسترسی به آنها را مشکل می‌کند. امیدواریم بتوانیم با هماهنگی سایر کشورها این افراد را شناسایی و با آنها برخورد مناسب صورت گیرد.

دادستان کل کشور در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره اصلاح قانون اعدام قاچاقچیان نیز گفت: در خصوص اصلاح مواد قانون مبارزه با مواد مخدر تا زمانی که قانون اصلاح نشده، ما باید تابع قوانین موجود باشیم. در صورتی که نیاز به اصلاح این روند باشد، این اتفاق رخ می‌دهد. آمادگی داریم تا پیشنهادات تمام کارشناسان و مسئولان امر را در این خصوص دریافت کرده و در اصلاح قانون فعلی به کار ببندیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • امیر

      دولت برای کارگر و کارمند بدبخت پایه حقوق 800 هزار تومانی تصویب میکنه، بعد برای مدیران خودش حقوقهای نجومی 800 میلیونی

    • محمد علی

      اخراج شان نکنید در خصوص پزشکان حقوق چند بر هم ردیفان تحصیلی خود بگیرند ساعات کار خود را مانند دیگران انجام دهند دولت محترم تعرفه درمان دولتی وخصوصی را یکنواخت کنه

    • مرشد

      نه ترا خدا عزل نکنید گناه دارند یارانه اونایی که به نان شب محتاجن اونارو قطع کنید ...

    • مجید

      مقامات محترم تا حالا کجا بودند که متوجه این بی عدالتی نشدند باز هم درود بر مردم فهیم ایران که این گند مدی ران دولتی را افشا کردند

    • سلمان از تبریز

      برای پائین دستی ها ، تو ادارات و کارخانجاتی که فاصله حقوقی زیاده و خودی ها با ناخودی ها تبعض دارند چی ؟!!
      برای انها هم فکری شده ؟ نکنه فسادها و تبعیض های این پائینی ها پشت اونا فراموش بشن .

    • بدون نام

      دوستان اگه شبکه های مجازی واینترنت نبودحالاها حالاها حقوقهای میلیونی میگرفتن میگیرن خواهندگرفت ؛هرکسی فیشی دستش اومدتوفضای مجازی منتشرکنه

    • وطن

      هر چه تا حالا گرفتن حرامشان باد حق یه عده کارگر و کارمتد ساده را بالا کشیدن .خدا میدونه هر کدوم چند تا خونه و ویلا و ماشین لوکس خریدن با این پولا ،هم باید اخراج شوند هم تمام پولای اضافی پس گرفته شود

    • بدون نام

      آخرش ، یک دربان و نگهبان بیچاره اخراج میشه.
      مثل دیگر قائله ها....
      کی جرات داره به این مدیران نگاه چپ بکنه!!!؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج