دوسال پیش توییتر تمایل داشت سرویس ساوندکلاود را خریداری کند اما از این تصمیم صرف نظر کرد.
مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: دوسال پیش توییتر تمایل داشت سرویس ساوندکلاود را خریداری کند اما از این تصمیم صرف نظر کرد. گرچه توییتر ساوندکلاود را نخرید اما با این حال در آن سرمایه گذاری کرده و از این طریق در اداره آن سهیم است.
این شبکه اجتماعی تایید کرده است که اخیرا در ساوندکلاود سرمایهگذاری کرده. توییتر جزییات را بیان نکرده اما گفته شده که این سرمایهگذاری ارزشی معادل ۷۰ میلیون دلار داشته. ساوندکلاود پیش از این ثابت کرده برای توییتر متحد خوبی بوده است. این سرویس از اولین سرویسهایی بود که با توییتر برای ایجاد قابلیت Twitter's audio cards در این شبکه اجتماعی همکاری کرد.
به این شکل احتمالا توییتر هم علاقهمند است روابطش را با این شرکت گسترش دهد. از سوی دیگر ساوندکلاود هم احتمالا تمایل دارد از طریق لینکهای شبکه اجتماعی پربازدیدی مثل توییتر از منافع تبلیغاتی استفاده کند و بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. روشن است که هر دو شرکت از رابطه با هم منافعی کسب میکنند. چون این دو شرکت در حال رشد سریع نیستند، تجدید نظر در استراتژی هاشان میتواند به بهبود کیفیت کسب و کارشان یاری رساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازهترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان
اپلیکیشن برترین ها
را نصب کنید.
ارسال نظر