۳۳۹۹۰۶
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

لبخند سیتروئن به طبقه متوسط ایران

مدیر عامل سایپا روز گذشته از واگذاری ۵۰ درصدی سهام شرکت خودروسازی سایپا کاشان به سیتروئن خبر داده که با توجه به کارنامه تولید در این شرکت فرانسوی امیدواری‌ها به تولید خودروهایی مناسب در داخل کشور، برای طبقه متوسط به بالای جامعه به وجود آمده است.

اقتصادنیوز: مدیر عامل سایپا روز گذشته از واگذاری ۵۰ درصدی سهام شرکت خودروسازی سایپا کاشان به سیتروئن خبر داده که با توجه به کارنامه تولید در این شرکت فرانسوی امیدواری‌ها به تولید خودروهایی مناسب در داخل کشور، برای طبقه متوسط به بالای جامعه به وجود آمده است.

مدیر عامل سایپا روز گذشته در حالی از واگذاری ۵۰ درصدی سهام شرکت خودروسازی سایپا کاشان به سیتروئن خبر داد که ابهامات زیادی در خصوص نوع محصولاتی که قرار است در این شرکت خودروساز به تولید برسد، وجود دارد. اما با توجه به کارنامه تولید در این شرکت فرانسوی امیدواری‌ها به تولید خودروهایی مناسب در داخل کشور، برای طبقه متوسط به بالای جامعه به وجود آمده است.

آنگونه که کارشناسان صنعت خودرو تحلیل می‌کنند انتخاب سیتروئن اقدام هوشمندانه ای است چرا که این برند فرانسوی جزو خودروسازانی است که محصولاتش را برای قشر متوسط به بالا به تولید رسانده و قادر است بازار مناسبی را در کشورمان به دست آورد.

در همین زمینه امیرحسن کاکایی، عضو هیات علمی دانشکده خودرو دانشگاه علم و صنعت ایران به اقتصادنیوز گفت: سیتروئن جزو برندهای نسبتا تاپ اروپاست که از نظر فن آوری و کیفیت نسبت به سایر خودروسازان مانند رنو برتری دارد.

او افزود: سیتروئن در خصوص طراحی خودرو اگرچه جزو برندهای محافظه کار است و کمتر پیش می آید تا در طراحی های خود دست به تغییرات بنیادین بزند اما قادر است پلت فورم‌های به روزی را در اختیار صنعت خودرو ما قرار دهد تا بتوانیم با طراحی فیس‌لیفت‌هایی متفاوت تنوع در تولید خودرو را به وجود آوریم.

کاکایی گفت: قرارداد با سیتروئن دستاورد بزرگی برای صنعت خودرو ایران قلمداد می‌شود که اگر به مرحله نهایی برسد می‌توان گفت صنعت خودرو ایران به لحاظ تکنولوژیکی و تولید محصولات به‌روز در موقعیت خوبی قرار گرفته و قادر است تا محصولات متنوعی را با استانداردهای روز اروپا روانه بازار ایران کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

نظر کاربران

  • میرزا

    با سلام :من دقیقا در اواخر دهه چهل شرکت. سیتروین با سایپا شریک شد و یک خودروی (دوژوو) به معنی دو اسبی یا ژیان را وارد ایران نمود، با قیمت پایین این خودرو پس از چند سال در بین متوسطین جامعه و کشورهای حتی عربی جایی باز نمود، خدا کند طرف قرارداد سینروین پاک باشند تا صنعت خودرویی مملکتمان قدمی به پیش بگذارد، چون این شرکت پر آوازه بر کیفیت ساخت محصولات خود اسرار می ورزد، امید است موفق باشند،

  • مشتاق

    سلام .می خواستم بدونم بنده با 200 هزارتومان مانده حقوق جزو کدوم طبقه هستم.می تونم امیدوار باشم که سیتروئن برای من هم ماشین تولید می کنه یا نه

  • ایرانی

    ** خودرو نمی خریم **

    با این حرف ها نمی تونید مردم را گول بزنید
    دیگه دوره فریب مردم تمام شده

    خودروسازان داخلی محکوم به نابودی هستند

  • بدون نام

    چرا با شرکت های آلمانی شریک نمشوند ؟؟!!
    همش فرانسه ...

  • بدون نام

    طبقه متوسط در نتیجه رشد اقتصادی در یک کشور بوجود میاد، حالا شما طبقه متوسط رو با رسم شکل توضیح دهید

  • بدون نام

    ملت همون پرابد و بچسبن بهتره لااقل می کشته شون از دست شما ها و شعاراتونو وعده وعیدای الکی تون خلاص می شن.

  • میرعبداللهی

    خوب

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج