عکس: جدیدترین موتور هارلی دیویدسون
شرکت هارلی دیویدسون بعد از ۴۴ سال اولین موتور مسابقهی flat track را با مدل XG۷۵۰R معرفی کرد. موتور XG۷۵۰R روز یکشنبه به طور رسمی در اولین رقابتش شرکت کرد.
شرکت هارلی دیویدسون بعد از ۴۴ سال اولین موتور مسابقهی flat track را با مدل XG۷۵۰R معرفی کرد. موتور XG۷۵۰R روز یکشنبه به طور رسمی در اولین رقابتش شرکت کرد.
این موتور سیکلت یک انجین دوقلوی Revolution X انژکتوری دارد که با مایع خنک میشود و به شکل V کنار هم قرار گرفتهاند. موتورسیکلت XG۷۵۰R در حال حاضر فقط مخصوص رقابت در مسابقات است و فعلا برای فروش عرضه نخواهد شد.
انجین دوقلو و Vشکل Revolution X با ظرفیت ۷۵۰ سی سی برای موتور Street ۷۵۰ هارلی دیویدسون طراحی شده بود. «کریس اسکونور»، مدیر مسابقات هارلی دیویدسون میگوید :«پس از دهها سال موفقیت با موتور XR۷۵۰ در مسابقات flat track، ما میدانستیم زمان آن فرا رسیده که نسل بعدی هارلی دیویدسون را برای رقابت در یکی از بهترین مسابقات اسپورت عصر حاضر بسازیم.»
«دیویس فیشر»، یک نوجوان ۱۸ ساله، اولین کسی است که سوار بر موتور XG۷۵۰R مسابقه میدهد. اسکونور در این باره میگوید: «ما یک موتورسوار جوان میخواستیم که سرشار از استعداد خام باشد و دیویس توانست تواناییاش را در کلاس GNC۲ به ما ثابت کند. ما برای اینکه بتوانیم یک استعداد نوظهور مثل دیویس را برای سری GNC۱ آماده کنیم، بسیار هیجانزده هستیم.»
نظر کاربران
عا لی
مدل قدیمیش یه چیز دیگه بود .
ترمز جلو نداره این>>>>؟
کارخانه های موتورسازی ایران هم آشغال تولید میکنندو کارشون شده مونتاژ قطعات آشغال و بی کیفیت چینی و هنوز یه موتورسیکلت که خودایران تولید کنه وجود نداره و همش آشغال و حتی از هندوستان هم عقب هستیم در ساختن موتورسیکلت.