۳۲۹۰۳۸
۱۰ نظر
۵۰۰۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
پ

مینو خالقی به دادستانی دعوت شد

دادستان عمومی تهران به ضرورت حمایت از حریم خصوصی اشخاص اشاره کرد و انتشار تصاویر دیگران در فضای مجازی بدون اجازه آن‌ها را از این جهت قابل پیگرد دانست و در خصوص ادعای بازنشر شدن این تصاویر از صفحه‌ فردی ضدانقلاب، اعلام کرد که خانم مینو خالقی برای اخذ توضیح در این زمینه دعوت شده است.

خبرگزاری ایسنا: دادستان تهران انتشار تصاویر زن مسلمان بدون پوشش مناسب در فضای مجازی را فاقد توجیه خواند و گفت: اقدام دادستانی تهران در مقابله با این رفتار مجرمانه، نه برای مقابله با دولت بوده و نه حمایت از فردی است که تصاویرش در اختیار دیگران قرار گرفته است.

عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران به سیاست دادستانی تهران در سال جدید دایر بر برگزاری جلسات با قضات نواحی دادسرا اشاره کرد و در خصوص وضعیت دادسرای رسالت اظهار کرد: دادسرای ناحیه‌ ۴ تهران از نظر میزان پرونده های وارده و موجودی، از بزرگ‌ترین نواحی دادسرا محسوب می‌شود و اگر بگوییم به‌اندازه‌ یک استان بزرگ به پرونده ها رسیدگی می‌کند، شاید به گزافه نگفته باشیم، اگرچه از امکانات کمی برخوردار است.

دادستان عمومی تهران وظیفه‌ قاضی را رسیدگی به هر رفتار واجد وصف مجرمانه دانست و با مردود شناختن تأسی و اثرپذیری قضات از جریانات سیاسی و منافع حزبی، به حادثه اخیر دایر بر درج تصاویر مینو خالقی در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: حادثه‌ای که اخیراً در فضای مجازی رخ داد و انتشار تصاویر خانم مینو خالقی در این فضا، انعکاس زیادی در سایت‌ها و شبکه‌های مجازی داشت و نظرات مختلفی ارائه شد. عده‌ای گلایه کرده و خرده گرفتند که چرا انتشار دهنده تصاویر دستگیر شده است، اما خود خانم خالقی از تعقیب مصون مانده است. و در مقابل، عده‌‎ای دیگر با تایید تعقیب متهم، بر اقدام شورای نگهبان در رد صلاحیت مینو خالقی صحه گذاشتند. عده‌ای دیگر نیز اقدام دادسرا در دستگیری متهم را مورد انتقاد قرار دادند و گفته‌اند چرا باید با فردی که قصد داشت علیه کسی که قرار بود یک پست مهم را تصدی کند افشاگری می‌کرد، این‌گونه برخورد شده است.

جعفری دولت‌آبادی با تقبیح اقدام انتشاردهندگان چنین تصاویری، بر وظیفه دادسرا بر تعقیب جرایم تاکید و اظهار کرد: ما با قاطعیت اعلام می‌کنیم که دادستانی برای خوشایند اشخاص، گروه‌ها و یا جناح‌های سیاسی کسی را دستگیر نمی‌کند، بلکه دادسرا به وظیفه ذاتی خود عمل می‌نماید.

وی خاطرنشان کرد: ریختن آبروی افراد بدون مجوز قانونی جرم است.

دادستان تهران انتشار تصاویر زن مسلمان بدون پوشش مناسب در فضای مجازی را فاقد توجیه خواند و گفت: اقدام دادستانی تهران در مقابله با این رفتار مجرمانه، نه برای مقابله با دولت بوده و نه حمایت از فردی است که تصاویرش در اختیار دیگران قرار گرفته است.

دادستان عمومی تهران به ضرورت حمایت از حریم خصوصی اشخاص اشاره کرد و انتشار تصاویر دیگران در فضای مجازی بدون اجازه آن‌ها را از این جهت قابل پیگرد دانست و در خصوص ادعای بازنشر شدن این تصاویر از صفحه‌ فردی ضدانقلاب، اعلام کرد که خانم مینو خالقی برای اخذ توضیح در این زمینه دعوت شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید به جرم تلاش برای نشستن به صندلی حکومتی بدون داشتن شرایط لازمه مجازات بشه

    • بدون نام

      کجای این تصاویرخصوصی بوده؟این تصاویردریک کشورخارجی ودرملاعام بوده.کسی که می خواددریک کشوراسلامی نماینده مردم مسلمان باشدبایددریه کشورخارجی کشف حجاب کنه وداخل کشورخودشومحجبه نشون بده؟این یعنی تظاهرویقیناجرم است,وبایدمحاکمه بشه.

    • بدون نام

      اگه خانم مینو خالقی خیلی مقید و متعصب بوده پس چرا برای اولین بار عکس های بدون پوشش خودش را در اختیار شخصی دیگر قرار داده که وی حال چه انقلابی و چه ضد انقلاب باز نشر کند... مقصر اصلی بی قید بودن خود خانم خالقی است نه فرد دیگری... خانه از پای بست ویران است

    • جوان این مملکت

      بایدکسانیکه باابروی مردم بازی می کنندبه اشدمجازات برسند

    • بدون نام

      شاکی متهم شد!!!!

    • بدون نام

      خانم خالقی نماینده مردم اصفهان است که به دادگاه احظار شود وچه نشود مردم اصفهان با او هستند. این کار هم فقط برای بد نام جلوه دادن خانم خالقی.

    • کورش

      ایا ایشون جاسوس بودن ایا بر ضد نظام و دین رسمی کشور سخنی گفتن گیرم که در خارج از این مملکت روسری یر سر نداشتن ایا از دلشان هم خبر دارید ایا میدانید که شاید شب قبل توبه کرده باشد اگر نه پس وای بر حال شما شیعیان علی!!!

      پاسخ ها

      • hams

        وخدا ستار العیوب است!
        اوست فقط آشکار کننده و رسواکننده ظالمین بر بندگانش

    • احمد

      جناب دادستان این همه تصاویر در فضای مجازی وبدحجاب بی حچاب از هنرمندان وغیره هست اگر سیاسی نیست پس برخورد کنید دوم مگر قانون اجازه داده ابروی کسی بریزید که می فرمایید ابروی کسی بدون مجوز جرم است در هیچ کجا قانون چنین اجازه ای نداده است

    • بدون نام

      د,شماشنیده,ایدکه ازکارخودپشیمان شده باشند؟چرابعضی مواقع ماکاسه داغ ترازاش,می شویم؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج