۳۲۵۵۶۲
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

گلایه‌ و اعتراضات مردم به وزیر ارتباطات

مروری بر نوشته‌های مردم در صفحه منتسب به وزیر ارتباطات در شبکه‌های اجتماعی گویای آن است که عدم دسترسی به خدمات مناسب اپراتورهای تلفن همراه، اینترنت حجمی و مباحث مربوط به آنتن‌دهی از عمده‌ترین خواسته‌های مردم به شمار می‌روند.

خبرگزاری ایسنا: مروری بر نوشته‌های مردم در صفحه منتسب به وزیر ارتباطات در شبکه‌های اجتماعی گویای آن است که عدم دسترسی به خدمات مناسب اپراتورهای تلفن همراه، اینترنت حجمی و مباحث مربوط به آنتن‌دهی از عمده‌ترین خواسته‌های مردم به شمار می‌روند.

وزیر ارتباطات طی سال‌های گذشته با ایجاد صفحه‌ای در یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی در کنار شبکه‌های مختلف داخلی به فعالیت پرداخته و مردم از طریق صفحه او درخواست‌های خود را منتقل می‌کنند.

مروری بر برخی کامنت‌های مردم در این شبکه‌ گویای آن است که بسیاری از مردم در ارتباط با اینترنت حجمی مشکلات متعدد داشته و خواهان حذف این شیوه ارائه اینترنت هستند. در برخی از مطالبی که بر روی صفحه وزیر نوشته شده، آمده است:

«آقای وزیر کی از دست اینترنت حجمی خلاص می‌شویم؟»

«شما را به خدا جلوی حجم فروشی را بگیرید دیگر از پس‌اش بر نمی‌آییم.»

«فروش اینترنت حجمی را متوقف کنید. آخر تا کی اوضاع می‌خواهد اینگونه باشد؟»

«فروختن حجم اینترنت یعنی دزدی در روز روشن، چیزی که در تمام دنیا منسوخ شده، اما چون جیب دولت و شبکه زیرساخت و ISP‌ها را پر می‌کند ملت باید تحمل کنند. آقای وزیر اگر وجدان کاری دارید اینترنت نامحدود با سرعت بالا و قیمت ارزان ارائه کنید و این حجم فروشی را تمام کنید»

«اینترنت کشور زمانی عادی و مناسب تلقی می‌شود که اولا بدون دغدغه تمام شدن حجم بشود به صورت آنلاین ویدئو تماشا کرد آنهم با اینترنت ثابت نه همراه، ثانیا محدودیت وب سایت‌هایی مانند یوتیوب و توییتر برداشته شود در حال حاضر بسیاری از محتوای آموزشی برای من یوتیوب است که متاسفانه محدودیت شدید حجم وجود دارد که البته برای آپارات هم بحث محدودیت فیلم صادق است.»

پیامک‌های تبلیغاتی همچنان مزاحم مردم

بخشی از مردم نیز از عدم قطع پیامک‌های تبلیغاتی و ارزش افزوده گلایه کرده و اعلام کرده‌اند که با وجود اجرای طرحی جدید همچنان پس از ۲۴ ساعت ممکن است پیامک‌های تبلیغاتی آنها بار دیگر فعال شود. در این زمینه برخی کاربران بر روی صفحه وزیر ارتباطات نوشته‌اند:

«۸۰۰ را هم گرفتم باز پیامک تبلیغاتی از همراه اول می‌گیرم.»

«این کد را هم که می‌زنیم تنها ۲۴ ساعت پیامک‌ها غیرفعال می‌شوند»

«آقای دکتر همراه اول همکاری نمی‌کند با هر سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل چک کردیم، ایرانسل و رایتل سریعا جواب می‌دهند، اما هیچ جوابی از سوی همراه اول نیامده است و به دفعات و شماره‌های مختلف نیز این موضوع را تست کرده‌ایم.»

«جناب وزیر تو رو خدا جلوی این پیامک‌های تبلیغاتی را بگیرید من هر روشی را امتحان کردم در برخی اپراتورها تنها ۲۴ ساعت غیرفعال می‌شود.»

«پدرمان در آمد از این تبلیغات»

مشکلات مربوط به آنتن‌دهی

برخی از کاربران نیز از عدم دریافت خدمات مناسب از سوی اپراتورها گلایه داشته و مسائلی در این باره مطرح کردند. در برخی از این نوشته‌ها آمده است:

«جناب وزیر ۲۴ ساعت است که صورت حساب پرداخت شده اما باز خدمات خط فعال نمی‌شود.»

«اینجا آبادان است، فقط در عید سرعت اینترنت را مثل ۳G بالا بردند و پس از آن از ۱۳ نوروز به بعد باز به حال اول برگشت حجم دزدی که دیگر به جای خود، ۵۰۰۰ تومان شارژ می‌کنی روز بعد تمام می‌شود برای همه کاربران هم وضعیت همین‌طور است.»

گلایه‌هایی نیز از مردم استان‌های مختلف در زمینه وضعیت اپراتورهای مختلف مطرح می‌شود.

«آقای دکتر لطفا مشکلات اینترنت نسل ۳ را در تهران پیگیری کنید خجالت‌آور است که در پایتخت بسیاری از مناطق هنوز به سان سابق از اینترنت نسل ۲ بهره‌ می‌برند»

فرد دیگری نیز بر روی یکی از صفحات وزیر ارتباطات نوشته است:«یکسال است که مشکل آنتن‌دهی داریم و مشکل خود را از شهریورماه در سامانه ۱۹۵ هم ثبت کرده‌ایم و اپراتور هیچ‌گونه پیگیری نکرده است.»

علاوه بر این مسائل کاربران در صفحات وزیر موضوعات مختلف دیگری نیز مطرح کرده‌اند که از جمله آنها می‌توان به فیلتر‌شدن کانال‌های خبری، عدم بهره‌گیری از تمام ظرفیت ۴G، لزوم ارزان‌شدن شارژ اینترنت و حل مشکلات اینترنت نسل ۳، باقی‌ماندن IP‌های ایرانی در تحریم، بحث فیلترینگ تلگرام و مسائل بی‌ربطی از جمله این موارد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

نظر کاربران

  • نادر پاشائی

    نمی دانم این نظر به اطلاع مسئولین محترم خواهد رسید و یا نه . شاید هم خودشان از همه چیز باخبرند و مردم را سرکار گذاشته اند . موضوع اینه که علیرغم اجرای همه راه حلهای عدم دریافت تبلیغات اپراتورها باز هم تبلیغات آنها مورد آزار و اذیت مشترکین میشود و در پایان ماه هم باید مبلغی به عنوان ارزش افزوده پرداخت کرد . اپراتورها کارشان شده تبلیغ بر نفع خودشان و در این معامله یکطرفه فقط مشترکین متضرر می شوند . ما برای عدم دریافت این تبلیغات یکجانبه باید کی را ببینیم

  • بدون نام

    نگوئید شرکت مخابرات .بگوئید شرکت سرگردنه.دست در جیب مردم کرده اند دست بردار هم نیستند هیچکس هم جواب گو نیست

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج