۳۲۵۰۸۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سرنوشت نامعلوم حاکم امارات

گزارش صعده پرس از سرنوشت نامعلوم حاکم امارات، آیا او فوت شده است؟

خبرگزاری ایرنا: گزارش صعده پرس از سرنوشت نامعلوم حاکم امارات، آیا او فوت شده است؟

پایگاه خبری صعده پرس یمن امروز چهارشنبه در خبری با عنوان 'خلیفه كجاست ؟ ' نوشت: ظرف روزهای گذشته بحث و جدل های فراوانی پیرامون سرنوشت شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان رییس دولت امارات و كتمان خبر فوت او بر سر زبان ها افتاده است.

این پایگاه خبری افزود: در حالی كه درخواست های مردمی در شبكه های اجتماعی امارات برای تعیین سرنوشت او و اینكه آیا او با دستور شیخ محمد بن زاید (برادر شیخ خلیفه) تحت اقامت اجباری قرار دارد یا نه به چشم می خورد، برخی پایگاه های خبری از فوت شیخ خلیفه خبر داده اند.

در این خبر به نقل از افراد مطلع و موثق آمده است: مقامات اماراتی در حال فراهم كردن شرایط برای اعلام وضعیت خطرناك جسمانی شیخ خلیفه هستند تا زمینه را برای اعلام خبر فوت او فراهم نمایند.

براساس این خبر، شیخ خلیفه از آغاز سال ۲۰۱۴ میلادی به علت عارضه ای كه در وضعیت سلامتی او رخ داد تاكنون در هیچ فعالیت سیاسی مقابل مردم و شبكه های خبری ظاهر نشده است.

محمد بن زاید برادر شیخ خلیفه از آن زمان تاكنون تقریبا بیشتر امور دولتی را برعهده گرفته و هر از گاهی برخی بیانیه های رسمی به نیابت از شیخ خلیفه و بدون حضور او در شبكه های تلویزیونی و رسانه ای قرائت می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج