۳۲۱۱۹۵
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

حل مشکل پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد

نماینده کانون‌های بازنشستگان صنعت و معدن فولاد کشور گفت: تامین و پرداخت حقوق بازنشستگان از منابع مالی مطمئن در بودجه عمومی ۱۳۹۵ به تصویب مجلس رسید.

خبرگزاری ایسنا: نماینده کانون‌های بازنشستگان صنعت و معدن فولاد کشور گفت: تامین و پرداخت حقوق بازنشستگان از منابع مالی مطمئن در بودجه عمومی ۱۳۹۵ به تصویب مجلس رسید.

مجتبی احمدی اظهار کرد: ۲۹ فروردین ۱۳۹۵تعدادی از بازنشستگان فولادی در مقابل مجلس تجمع کردند که به دنبال آن ۳۱ فروردین ماه وزیر تعاون، در محل اعتراض حاضر شد.

وی با بیان اینکه پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد در بند ۱۸ بودجه کشور نامطمئن بود، تصریح کرد: در این بند پرداخت مستمری بازنشستگان فولاد مشروط به تامین شدن منابع مالی ذکر شده بود که مورد پذیرش نبود، اما خوشبختانه تعداد ۱۴۷تن از نمایندگان مجلس قانونی را تصویب کردند که حقوق بازنشستگان در بودجه سال ۱۳۹۵ از منابع مالی قطعی و مطمئن پرداخت شود.

مدیر عامل کانون بازنشستگان ذوب آهن اصفهان درباره مشکل درمان این قشر گفت: مدیرعامل کارخانه ذوب آهن اصفهان برخلاف قانون و بدون کسب اجازه مافوق خود از پرداخت هزینه‌های درمانی بازنشستگان شرکت سرباز زده است و بیمارستان‌های طرف قرارداد اقدام به معاینه بازنشستگان بیمار نمی‌کردند، اما خوشبختانه وزارت تعاون دستوری برای ادامه درمان مانند گذشته به مدیران این کارخانه صادر کرد.

احمدی با بیان اینکه کارخانه ذوب آهن اصفهان ملزم به اجرای قوانین درمانی بازنشستگان خود همانند سال‌های گذشته شد، افزود: بازنشستگان ذوب آهن از اواخر سال ۱۳۹۳ هزینه‌های درمانی خود را طلبکار هستند که شرکت ملزم به پرداخت آن است، از سوی دیگر پرداخت مطالبات مالی و حقوقی این افراد از سال ۱۳۹۱ تاکنون مورد بحث در وزارت کار قرار گرفت که مسوولان رای بر پرداخت آن دادند.

وی گفت: بازنشستگان فولاد نیمی از حقوق اسفند ماه سال ۱۳۹۴و حقوق کامل فرودین امسال را طلبکارند و باید برای پرداخت آن اقدام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه چقدراین بازنشستگان بیچاره زجربکشندپدرخودم بازنشسته شرکت فولاداست بخاطربی پولی مریض شده وتازگیهاافسرده شده ازخانه بیرون نمیادخونه پیرمردخرابه میگیم تعمیرکن یابفروش میگه پولی که بابت این خرابه به من کسی نمیده بعدازاین خرابه کجابرم بامادرتون زندگی کنم پول تعمیرهم نداره مادرم چندساله که مریضه وبایدزانوهاشوعمل کنه اماپولی نیست فلج شده ازدرد!پدرم هم بعدازچندسال زحمت کشیدن حالابایدهم خودش وهم مادرم روببینه وغصه بخوره آخه چکارازدستش برمیادشماروبخدااینقدراین پیرمردوپیرزنهاروعذاب ندین وحقوقشونو سرموقع بهشون بدین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج