استون مارتین DB۹ با تنپوشی روسی
استون مارتین DB۹ پس از دورهای پرافتخار بازنشسته شد اما این خودرو الهامبخش پروژهای جدید بوده است.
وبسایت پدال: استون مارتین DB۹ پس از دورهای پرافتخار بازنشسته شد اما این خودرو الهامبخش پروژهای جدید بوده است.
آخرین کانسپتی که با نگاه به DB۹ ساختهشده کاردی ۴۴۲ نام داشته و به روسیه تعلق دارد.
کاردی یک استودیوی طراحی است که از سال ۱۹۹۱ کار خود را پیش از کار برای چند کمپانی بزرگ روسی و با نمایش چند کانسپت شروع کرده است.
کار بر روی این پروژه قبلاً توسط جداسازی قطعات استون مارتین DB۹ کوپه شروعشده است. کاردی بهمنظور هر چه خاصتر بودن این خودرو و تمایز آن کار سختی پیش رو داشته و ستونهای B استون مارتین را حذف نموده است. گفتنی اینکه خطوط بدنه یادآور قایقهای لوکس است و نمای داخلی خودرو هم مجلل بوده و بهصورت کامل دوباره طراحیشده است. در نمای داخلی نوارهای پهن چوب بهمنظور هر چه لوکستر شدن خودرو بهره برده شده است.
حرفی دربارهی هرگونه تغییر پیشرانه و سیستم انتقال قدرت وجود ندارد و همچنین سخنی از زمان و مکان معرفی این کانسپت به میان نیامده است.
آخرین کانسپتی که با نگاه به DB۹ ساختهشده کاردی ۴۴۲ نام داشته و به روسیه تعلق دارد.
کاردی یک استودیوی طراحی است که از سال ۱۹۹۱ کار خود را پیش از کار برای چند کمپانی بزرگ روسی و با نمایش چند کانسپت شروع کرده است.
کار بر روی این پروژه قبلاً توسط جداسازی قطعات استون مارتین DB۹ کوپه شروعشده است. کاردی بهمنظور هر چه خاصتر بودن این خودرو و تمایز آن کار سختی پیش رو داشته و ستونهای B استون مارتین را حذف نموده است. گفتنی اینکه خطوط بدنه یادآور قایقهای لوکس است و نمای داخلی خودرو هم مجلل بوده و بهصورت کامل دوباره طراحیشده است. در نمای داخلی نوارهای پهن چوب بهمنظور هر چه لوکستر شدن خودرو بهره برده شده است.
حرفی دربارهی هرگونه تغییر پیشرانه و سیستم انتقال قدرت وجود ندارد و همچنین سخنی از زمان و مکان معرفی این کانسپت به میان نیامده است.
پ
ارسال نظر