۳۱۸۴۳
۸ نظر
۵۰۱۶
۸ نظر
۵۰۱۶
پ

کیم کارداشیان از باراک اوباما محبوب تر است

سوزان اشبروک نویسنده کتاب «تجارت پشت فرش قرمز، بازاریابی برای محصولات است» در مصاحبه ای از راز فرش های قرمز پرده برمیدارد و از زد و بندها بین ستاره های سینما و برندها می گوید.

برترین مجله اینترنتی ایران

تماشا: «سوزان اشبروک» نویسنده کتاب «تجارت پشت فرش قرمز، بازاریابی برای محصولات است» در مصاحبه ای از راز فرش های قرمز پرده برمیدارد و از زد و بندها بین ستاره های سینما و برندها می گوید.

«سوزان اشبروک» سال 1994 با این عقیده که ستاره ها او را در دنیای مد به موفقیت خواهند رساند، کمپانی مد فیلم را راه اندازی کرد. او برای 14 سال به عنوان رابط میان کمپانی های مد و ستاره ها، کنترل فرش های قرمز بسیاری را به عهده داشت.

او در این سال ها با برندها و طراحان مد بسیاری از جمله «اسکادا»، «استوارت»، «ویتزمن»، «لنوین» و «مونیک هولیر» همکاری مداوم داشته است. حرف های جالب او را می خوانید.

- شایعه شد که برند «آرمانی» لباس های «میشل فیفر» و «جودی فاستر» را تامین می کند، خب این یک سود دوطرفه بود، این دو لباس هایشان را از یک برند معروف مجانی دریافت می کردند، در عوض آنها با این لباس ها در میان مردم، در جاهای مختلف ظاهر می شدند و این خود تبلیغ بزرگی برای این برند بود؛ همچنین این دو با ظاهری زیبا و دل فریب در جمع حاضر می شدند ودر حالی که لباس این مارک را نپوشیده بودند، همه فکر میکردندکه لباس های این برند باعث زیبایی آنها شده است و البته این مسئله باعث شد که کم کم این مطلب جا بیفتد که دیگر بازیگران برای لباس هایی که می پوشند پولی پرداخت نکنند.

- «چارلیز ترون»، نماینده برند «دیور» است و در مراسم اسکار نیز لباس هایی از این مارک را به تن می کند، البته در این میان بسیاری از کمپانی های جواهرفروشی، در ازای پرداخت مبلغی می خواهند تا محصولات آنها را در شب اسکار استفاده کنند؛ این همانند یک آگهی بازرگانی است، کمپانی ها برای تبلیغ محصولاتشان پولی پرداخت می کنند و در عوض شانس آن را می یابند که محصولشان در معرض دید تعداد زیادی از مردم قرار گیرد.



بسیاری از مردم از شنیدن چنین مطلبی به شدت تعجب می کنند. من زمانی که به نقاط مختلف جهان سفر می کنم، مردم مرتب از من می پرسند که آیا ستاره ها لباس هایشان را می خرند؟ آنها نمی دانند که چنین چیزی در جریان است، مردم فکر می کنند که پوشیدن هر یک از این برندها توسط بازیگران، تصدیقی بر خوب بودن محصولات آن برند است.

- روزی من یک تلفن از طرف «جن سیمون» (خواننده و نوازنده آمریکایی) داشتم که به من گفت، تعداد زیادی تی شرت روی دستش مانده که از من می خواهد آنها را تبلیغ کنم؛ من هم فکر کردم این همسرم است که صدایش را تغییر داده و من را سر کار گذاشته است. برای همین گفتم با کمال میل، در کوچکترین زمان همه آنها را فروخته شده حساب کن، در حالی که اصلا این تقاضا با نوع تجارت و فعالیت من جور درنمی آمد. زمانی فهمیدم که قضیه کاملا جدی است که دیگر دیر شده بود و یک عالمه تی شرت روی دستم مانده بود.

- بسیاری از مردم زمانی که من را می بینند، به من می گویند که به شدت به فلان بازیگر مثلا «کیم کارداشیان» علاقه مندند و زمانی که من می بینم که علاقه مندان او در توئیتر ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفرند، در حالی که طرفداران رئیس جمهور در این سایت تنها ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفرند، دهانم بسته می شود.خب وقتی طرف شما «کیم کارداشیان» باشد، یعنی در واقع حداقل ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر درباره محصولات شما خواهند خواند و خوب این یک فرصت طلایی برای محصولات شما محسوب می شود.

- زمانی که من برای اولین بار کارم را در دنیای مد شروع کردم، فکر می کردم باید کارم را بعد از سه سال تغییر دهم، چون مردم دیگر از ستاره ها خسته و دلزده می شوند، ولی این اتفاق به هیچ وجه نیفتاد. مردم هنوز هم به شدت به آنچه ستاره ها می پوشند، علاقه مندند.

می بینیدکه یک دامن با قیمت ۴۹ دلار و ۹۰ سنت برای تعدادی از ستاره ها فرستاده می شود و آنها آن را می پوشند و سپس مردم آن را در اشکال مختلف می بینند و عکس هایی که از آنها گرفته شده نیز در سطحی وسیع منتشر می شود، سپس بیش از ۶۰۰ فروشگاه طالب آن می شوند و آنگاه حدود ۱۰ هزار عدد از این دامن ها در هر یک از این فروشگاه ها به فروش می رسد و این روند تا رسیدن به سودهای بسیار کلان ادامه می یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

نظر کاربران

  • بهنام

    تو ایران هم فکر کنم همین طور باشه با اختلاف بیشتر!

  • بدون نام

    ازخوندن این مطلب تعجب کردم چون من تقریبا هر روز سایت های خارجی رو می خونم می بینم که اکثر کاربرها در بخش نظرات کیم کارداشیان را محکوم می کنند. مثلا می گن همیشه به دنبال جلب توجهه، هیچ استعدادی نداره و فقط می خواد با لباس ها و رفتارهای خاص خودش شهرتش رو حفظ کنه. یعنی شاید مشهور باشه ولی محبوب نیست.

    پاسخ ها

    • بدون نام

      اتفاقا مردا همه خوششون میاد ازش.خانوما بیشتر بدشون میاد.چه ایرانی چه خارجی.

  • محمد مهدی

    تیترتون خیلی زرد بود!

  • ساروين

    منم از كيم كارداشيان خوشم نمياد ولي اينو مي دونستم كه بازيگرا لباساشون رو از برندهاي معروف مي گيرند

    پاسخ ها

    • بدون نام

      ایشون ولی خیلی به شما علاقه مندند

  • مریم سراوانی

    به نظر من کیم نمیتونه رییس جمهور بشه بازم فکر کنم جورج بوش رییس جمهور بشه چون دوموکراتها محبوب ترن

    پاسخ ها

    • کوروش

      چی میگی تو خودت میفهمی چی کامنتی گذشتی بابا خیلی اطلاعاتت بالاست

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج