برنامه پژو برای افزایش فروش
پژو سیتروئن برنامههایی را برای توسعه بینالمللی و تقویت خدمات پس از فروش در نظر دارد تا از این طریق مشتریان را متقاعد کند میتواند بهبود ثابتی در سوددهی داشته باشد.
کارلوس تاوارس مدیرعامل پژو اعلام کرد این شرکت هدف افزایش ۱۰ درصدی فروش تا سال ۲۰۱۸ را تعیین کرده است و قصد دارد تا سال ۲۰۲۱ فروش را ۱۵ درصد دیگر افزایش دهد.
این در شرایطی است که این شرکت فعالیتهایشرا در آمریکای لاتین و خاورمیانه افزایش داده است و در هند و جنوب شرق آسیا خودرو تولید خواهد کرد.
تاوارس همچنین اعلام کرد پژو قصد دارد از طریق خدمات پس از فروش، به اشتراکگذاری خودرو و فروش خودروهای دست دوم، مشتریان بیشتری جذب کند و تا سال ۲۰۲۱، ۱۰۰ میلیون یورو(۱۱۳ میلیون دلار) سود به دست آورد.
تاوارس همچنین گفت پژو اولین گام را برای بازگشت به آمریکای شمالی برخواهد داشت و در سال ۲۰۱۷ در این منطقه خدمات به اشتراکگذاری خودرو راهاندازی میکند.
ارسال نظر