۳۱۴۰۳۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

اردوغان: به من درس دموکراسی ندهید

رجب طیب اردوغان هر گونه دخالت غرب در ارتباط با برقراری دموکراسی و رعایت حقوق بشر در ترکیه را رد کرد و در عین حال گفت، مصمم است شورش کردهای ترکیه را سرکوب کند.

خبرگزاری ایسنا: رجب طیب اردوغان هر گونه دخالت غرب در ارتباط با برقراری دموکراسی و رعایت حقوق بشر در ترکیه را رد کرد و در عین حال گفت، مصمم است شورش کردهای ترکیه را سرکوب کند.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در گفت‌وگو با مسئولان هلال احمر آنکارا به موضوع دخالت غرب در ارتباط با برقراری دموکراسی و رعایت حقوق بشر در ترکیه پرداخت و در این باره موضع‌گیری کرد.

وی افزود: کسانی که می‌خواهند به ما درس دموکراسی و حقوق بشر بدهند، باید ابتدا گناهان خود را پاک کنند.

رئیس‌جمهوری ترکیه درباره سفرش به آمریکا گفت که او طی این سفر در دیدارهای مختلف کوشیده است به روشنی توضیح دهد که آزادی مطبوعات در ترکیه تامین شده است.

او گفت، رسانه‌هایی در ترکیه بوده‌اند که او را "دزد" و "جنایتکار" خوانده‌اند و به خاطر این اتهامات بسته نشده‌اند. اردوغان در ادامه گفت، اگر ترکیه کشوری دیکتاتوری است، چگونه چنین نظرهایی می‌توانند منتشر شوند.

به گزارش دویچه وله، دستگاه قضایی ترکیه چندی پیش روزنامه‌های "جهان" و "زمان" را که منتقد دولت ترکیه به حساب می‌آمدند، دولتی اعلام کرد.

رئیس‌جمهوری ترکیه همچنین درباره کردهای ترکیه موضع‌گیری شدیدی کرد و در پیامی که از تلویزیون دولتی ترکیه پخش شد، اعلام کرد که دیگر فصل گفت‌وگوهای صلح با حزب کارگران کردستان (پ‌.ک‌.ک) به پایان رسیده است.

او اعلام کرد که مصمم است شورش کردهای ترکیه را که سه دهه ادامه داشته، سرکوب کند. او از اعضای حزب کارگران کردستان خواست خود را تسلیم کنند زیرا در غیر این صورت "خنثی" خواهند شد.

رئیس جمهوری ترکیه همچنین بار دیگر حمایت خود را از آذربایجان در نزاع قره‌باغ اعلام کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حق دارد شورش مخالفانش را سرکوب و امنیت را در کشورش برقرار کند. مثل بقیه کشورها .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج