۳۱۳۴۲۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

بازدید جان کری از یادبود قربانیان هیروشیما

ژاپن اعلام کرد، جان کری به همراه وزرای امور خارجه کشورهای عضو گروه اقتصادی هفت شامل انگلیس و فرانسه قرار است از پارک یادبود صلح هیروشیما در این کشور در ماه جاری میلادی بازدید کنند.

خبرگزاری ایسنا: ژاپن اعلام کرد، جان کری به همراه وزرای امور خارجه کشورهای عضو گروه اقتصادی هفت شامل انگلیس و فرانسه قرار است از پارک یادبود صلح هیروشیما در این کشور در ماه جاری میلادی بازدید کنند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا نخستین وزیر امور خارجه این کشور خواهد بود که از این پارک یادبود در ژاپن بازدید می‌کند. او قرار است که در این بازدید در محل بنای یادبودی که برای قربانیان حمله هسته‌ای آمریکا در تاریخ ۶ اوت ۱۹۴۵ به این شهر احداث شده دسته گلی را قرار دهد.

فومیو کیشیدا، وزیر امور خارجه ژاپن اواخر روز شنبه اظهار کرد: در تاریخ ۱۱ آوریل وزرای امور خارجه کشورهای گروه اقتصادی هفت همگی از موزه یادبود صلح هیروشیما بازدید کرده و در محل مقبره نمادین برای قربانیان حمله هسته ای آمریکا به هیروشیما دسته گل قرار خواهند داد.

این بازدید قرار است در حاشیه یک نشست وزرای امور خارجه کشورهای گروه هفت در ماه جاری میلادی اتفاق بیافتد. در این نشست قرار است این وزرای امور خارجه دستور کار نشست گروه هفت در ماه مه آینده را تعیین کنند.

این در حالی است که مقامهای آمریکا همزمان در حال بررسی امکان بازدید باراک اوباما رئیس جمهور این کشور از هیروشیما در جریان سفر وی به ژاپن به مظور شرکت در نشست مذکور هستند و هنوز بیانیه رسمی در این خصوص منتشر نشده است.

ژاپن از مدتها پیش از رهبران کشورهای جهان خواسته تا با بازدید از شهرهای هیروشیما و ناکازاکی وحشت بمباران اتمی را دیده و به تلاشها برای ریشه کن کردن سلاح های هسته ای بپیوندند.

در سال ۲۰۰۸ نانسی پلوسی که در آن زمان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بود در پارک یادبود حمله اتمی به هیروشیما دسته گل قرار داد. وی عالی‌رتبه ترین مقام آمریکایی بوده که تا کنون چنین کاری را انجام داده است.

سال گذشته میلادی، کارولین کندی، سفیر آمریکا در ژاپن و رُز گوتمولر، معاون کنترل تسلیحات و امنیت بین الملل وزیر امور خارجه آمریکا در مراسم یادبود حمله اتمی به هیروشیما در هفتادمین سالگرد وقوع این حمله شرکت کردند.

آمریکا هرگز از بابت دو حمله هسته‌ای که به دو شهر هیروشیما و ناکازاکی ژاپن در پایان جنگ جهانی دوم انجام داده عذرخواهی نکرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج