۳۱۲۸۰۲
۱۳ نظر
۵۰۰۳
۱۳ نظر
۵۰۰۳
پ

دلیل اصلی لغو سفر روحانی به اتریش

رییس مجلس شورای اسلامی تصمیم رییس‌جمهور کشورمان در خصوص لغو سفرش به کشور اتریش را تصمیم درستی دانست. وی با اشاره به بی‌توجهی دولت اتریش به درخواست تیم حفاظتی رییس‌جمهور مبنی بر لغو مجوز راهپیمایی گروهک تروریستی منافقین در جریان سفر دکتر روحانی به این کشور گفت: بنده قبل از سفر در جریان مسائل بودم.

پایگاه خبری انتخاب: رییس مجلس شورای اسلامی تصمیم رییس‌جمهور کشورمان در خصوص لغو سفرش به کشور اتریش را تصمیم درستی دانست.

علی لاریجانی گفت: گاهی اخبار شفاف و روشنی در برخی امور توسط رسانه‌ها منتشر نمی‌شود که نمونه اخیر آن لغو سفر رییس‌جمهور به اتریش بود.

نماینده مردم قم در مجلس نهم با اشاره به بی‌توجهی دولت اتریش به درخواست تیم حفاظتی رییس‌جمهور مبنی بر لغو مجوز راهپیمایی گروهک تروریستی منافقین در جریان سفر دکتر روحانی به این کشور گفت: بنده قبل از سفر در جریان مسائل بودم.

وی که با ایسنا گفتگو می کرد، افزود: رییس‌جمهور به درستی تصمیم بر لغو سفر به اتریش گرفت، اما برخی رسانه‌ها با طرح مسائل ابهام‌آمیز و غیرشفاف موضوع را جور دیگری جلوه دادند.

رییس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رسانه‌هایی که سخن رئیس جمهور اتریش مبنی بر «نبود مخاطرات امنیتی در سفر دکتر روحانی به این کشور» را بر سخنان مسئولان و منابع داخلی ترجیح دادند، گفت: معتقدم اگر در جایی مشکلی بوجود می‌آید باید توسط رسانه‌ها برای افکار عمومی باز شود تا مسائل حاشیه‌ای بوجود نیاید. لغو سفر رییس‌جمهور به اتریش نمونه این مسئله است. براساس اخبار دریافتی زمینه سفر از نظر امنیتی وجود نداشت، ولی در داخل برخی رسانه‌ها با استناد به سخنان رییس‌جمهور اتریش گفتند «مشکل امنیتی» در این کشور وجود نداشت.

لاریجانی ادامه داد: البته شاید منظور رییس جمهور اتریش فقدان ناامنی از ناحیه داعش در این کشور بوده باشد، ولی برخی در داخل مسئله را طور دیگری مطرح کردند و موجب تاثیر منفی بر افکار عمومی داخلی شدند در حالی که اصلی‌ترین وظیفه رسانه علاوه بر اعلام خبر باید صحت و درستی آن باشد تا در داخلی ابهامی بوجود نیاید.

نماینده مردم قم در مجلس نهم با اشاره به مطلب منتشر شده توسط وزیر بهداشت و درمان در صفحه تلگرام شخصی‌اش درباره لغو سفر به اتریش و تایید آن افزود: ایشان سخن درستی را اعلام کردند؛ البته بنده قبل از سفر در جریان مسائل بودم. رییس‌جمهور تصمیم درستی مبنی بر لغو سفر گرفت. وقتی در سفری به طراز امنیتی از سوی کشور دعوت کننده به همه جهات توجه نمی‌شود، میهمان باید تصمیم درستی بگیرد که رییس‌جمهور چنین کرد.

وی ابهام در اطلاع‌رسانی را موجب ایجاد نوعی سرگردانی در افکار عمومی دانست و خواستار پایبندی رسانه‌های ابهام‌آفرین به اخلاق حرفه‌ای شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی روحانی حتی طاقت شنیدن صدای مخاف منافقین رو هم نداره؟ باید میرفت به حرفهاشون گوش میکرد و جوابشون رو هم میداد. حالا میگن طرف ترسیده و از این حرفا... مگه زمانی که احمدی نژاد رفت نیویورک هرشب دم هتلش تجمع نمیکردن؟ آخرش خسته شدن و خودشون رفتن.

    • بدون نام

      به خاطر یه تظاهرات رابطه یه کشور اروپایی رو که میتونست خوب بشه خراب کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب الان اینا یاد می گیرن هر جا رییس جمهور خواست بره چند نفر واسه راهپیمایی جور می کنن و کنسل می کنن...
        از آقای لاریجانی بعید بود این تایید :O

    • حامد

      مشکل از رسانه ها نیست . مشکل از اطلاع رسانی غلط مسئولین است که وقتی مردم اصل خبر رو از ماهواره ها شنیدند شما ماله رو دست گرفتی . با مردم صادق تر باشید. به دروغ گویی عادت کردید .

    • بی نام

      اینها همه اش یک نوع بازی سیاسی است برای انحراف افکار عمومی از اتفاق بزرگ و مهمی که در حال رخ دادن است

    • بدون نام

      کار عاقلانه ای نبو د حرف مخا لفین را گوش می دادند اما به ساز انها نمی رقصیدند ودر اخر هم ان را محکوم می کردند .

    • کارشناس امور سیاسی

      بنظر بنده دلیل اصلی چیز دیگری بوده . اینکه ریس جمهور اتریش یکی دو ماه بیشتر به ریاستش بیشتر نمونده . شاید جناب اقای روحانی مصلحت می دانسته در زمان ریس جمهوری بعدی به اتریش سفر کنه و با ایشان قرار دادهای اقتصادی و ... را امضا کنه

      پاسخ ها

      • سراج

        سلام - آقا مثل كشور ما نيست كه رييس جمهور جديد رييس جمهور قبلي را قبول نداشته باشه.

      • علي

        به نظرم آقاي روحاني اگه شما را براي مسئول دفتريش انتخاب كنه به شاه‌كليد بزرگي براي خروج از مشكلات مديريتي‌اش دست يازيده...

    • ریحانه

      شایدم لغو سفر توسط دولت اتریشه و دارید اطلاعات وارونه به مردم میدید! همینطور که تو اخبار اتریش اینطور گفته شده که دولت اتریش این سفرو لغو کرده...

    • شهروند

      نظر یه فرد اصوالگرا احسن به دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در اینجا من تدبیرش قبول دارم کشورها باید بدانند کشور عزیز ایران یه کشور بزرگ مستقل متمدن جهان است که سگهای وال گرد از ان خودش نمی داند بلکه مزدوران بی دینی می دانند که شرفشان را با پول می فروشند زنده باد رهبر عزیز ودولت محترم

    • ابي

      ماشاالله مردم ما بعضيا خودشونو سياستمدارتر از رييس جمهور و رييس مجلس ميدونن و انواع و اقسام نظرات رو ميدن ، از بيرون گود خيلي جزئيات قابل مشاهده براي من و شما نيست ، اما اتفاق جالب اينكه در گزارش بالا آقاي لاريجاني رو يكبار رييس مجلس خطاب نكردن ،، برترينها چرا؟؟؟؟

    • alimosavi

      اینها همه اش یک نوع بازی سیاسی است برای انحراف افکار عمومی از اتفاق بزرگ و مهمی که در حال رخ دادن است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج