۳۱۲۷۱۳
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

اصولگرایان از احمدی نژاد می ترسند؟

ناصر ایمانی، تحلیلگر اصولگرا گفت: «تمایلی در میان اصولگرایان برای بازگشت احمدی نزاد وجود ندارد. آنان نقد های بسیاری به عملکرد احمدی نزاد خصوصا در مورد مشایی و ۱۱ روز خانه نشینی اش دارند، درنتیجه به دلیل ترس از تکرار این اشتباهات نمی خواهند احمدی نژاد بازگردد.»

پایگاه خبری انتخاب: «تمایلی در میان اصولگرایان برای بازگشت احمدی نژاد وجود ندارد. آنان نقد های بسیاری به عملکرد احمدی نژاد خصوصا در مورد مشایی و ۱۱ روز خانه نشینی اش دارند، درنتیجه به دلیل ترس از تکرار این اشتباهات نمی خواهند احمدی نژاد بازگردد.»

ناصر ایمانی، تحلیلگر اصولگرا یکی از دلایل شکست ائتلاف اصولگرایان در انتخابات اخیر را انتساب آنها به احمدی نژاد دانست و افزود: برخلاف تبلیغات تیم احمدی نژاد، در ليست اصولگرايان تعداد زیادی از نزدیکان احمدی نژاد هم حضور داشتند. بخشی از این افراد از مديران و نزدیکان احمدی نژاد بودند. برخی از آنها در جبهه پايداري نیز حضور دارند.

وی افزود: وزن آن ها در لیست انقدر زیاد بود که برخی به اصولگرايان نقد می کردند که چرا انقدر به نزدیکان احمدی نژاد سهم داده اند. به هر صورت اگر قرار بود در شهری مثل تهران نزدیکی به احمدی نژاد موجب رای آوری شود این ها باید رای می آوردند. در حالی که اتفاقا همین کسانی که به نزدیکی به احمدی نژاد معروف بودند جز کسانی بودند که پايين ترين رای را در تهران آورده اند.

ایمانی در ادامه گفت: باید این واقعیت را در نظر بگیریم که احمدي نژاد در شهری مثل تهران پايگاه اجتماعي بسيار کمی دارد. حتی به نسبت دیگر شهر های ايران رای احمدی نژاد در تهران کم است. اگر بخواهیم به آخرین انتخاباتی که احمدی نژاد در آن حضور داشت استناد کنیم. می بینیم که در سال ۸۸ او نتوانست رای خوبی در شهر تهران کسب کند. در حالی که احمدی نژاد در دیگر شهرها رای داشت اما در تهران به نسبت رای پایینی گرفت.

این تحلیلگر اصولگرا اضافه کرد: استدلال احمدي نژادي ها اين است که در صورت حضور ما همه چيز در صحنه مهيا است اما اين نگاه درستي نخواهد بود و یک خودمحوري کاملا سياسي به حساب می آید. در مجموع طيف احمدي نژاد در سراسر کشور مقبوليت پاييني پيدا کرده و حتي در اين راستا اصولگرايان نيز خواهان بازگشت وي نيستند.

ایمانی نسخه بازگشت به احمدي نژاد را یک اشتباه خواند و به اصولگرایان توصیه کرد: این راهکار بسیار نادرستی است. البته تا جایی که من خبر دارم این دست اخبار و اطلاعات کاملا غلط است و در بین اصولگرايان اصلا و ابدا بازگشت به سمت احمدي نژاد مطرح نيست. در واقع بحث برگشت به سمت احمدي نژاد تحليل چندان درستی نیست.

ایمانی در انتها تاکید کرد: احمدي نژاد به خاطر عملکردی که در دوران خودش داشت، خصوصا بحث ۱۱ روز خانه نشيني و مشايي همواره از طرف اصولگرایان مورد نقد قرار گرفته است. در نتیجه بسیاری از اصولگرایان به دلیل این که احتمال می دهند احمدی نژاد دوباره این دست اقدامات را مجدد انجام دهند تمایلی ندارند که وی بازگردد. بازگشت احمدي نژاد به هيچ عنوان از سوي اصولگرايان مطرح نيست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زنده باد احمدی نزاد

      پاسخ ها

      • محمد علی کرم فر

        همان که نوشتی درسته « نزاد » جدا کاش زاییده نشده بود

    • علیرضا

      درود بر احمدی نژاد

    • خودمم

      اون ........که از احمدی نژادحمایت میکنن چه توجیهی برا خودشون دارن اعلام کنن اگه حرفی دارن

    • Aryan

      والا منم از احمدي نژاد ميترسم چون كشور رو به بدبختي دچار ميكنه و بدبختمون ميكنه.هركس از اين احمدي نژاد بترسه حق داره.البته يكسري كه خيلي خيلي معدود هستند بخاطر نرفتن ابروشون از احمدي نژاد شايد بترسن البته هنوز اگر باشن.شايد كمتر از انگشتان دسته تعدادشون.شايد

    • بدون نام

      انتظار مردم از آقای آحمدی نژاد پاسخ شفاف به دو حرکت نادرست ایشان در قبال رهبری نظام است که مطیع رهبری چرا دو هفته خانه نشینی کرد ؟ و چرا در قبال دستور کتبی رهبر که معاون اول خود را تعویض نماید اطاعت امر ننمود؟
      البته شنیده شده است ایشان مدتی است عملکرد خود در دوران ریاست جمهوری ، بالاخص دوره دهم را بررسی می کند تا نقاط ضعف آن را بیابد.
      امیدواریم ایشان سریعتر به نتیجه رسیده و آن را با مردم در میان بگذارد.

    • بدون نام

      خیلیها درزمان احمدینزاد میلیاردرشدن کاش او بدنیا نمی امد

    • نگین

      حمدی نژاد یک سوال ساده اینجانب و افکار عمومی را صادقانه جواب دهد تا بنده و دیگران به او رای دهیم - ایشان چرا در سال 91تعداد 140نفررا به عنوان همراه با هزینه بیت المال به امریکا بردایا بنده راضی ام ایا مردم این کار را میپسندند و قبول دارند؟مردمی که خودبا فقر دست وپنجه نرم میکنند وبه نان شبشان محتاجند انوقت اشناهای ایشان با هزینه هر نفر تقریبا50میلیون تومان به سازمان ملل و امریکا برده شوند در ایران افرادی هستند که ارزوی سفر به مشهد مقدس رادارند و نمیتوانند به زیارت امام رضا بروند انوقت شما....... وای به حال شما اگر ذره ای از بیت المال را اسراف کنید!!!! حالا بی صبرانه منتظر جواب صادقانه ایشان و طرفدارانشان هستم!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج