۳۰۹۱۸۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

رئیس اسرائیل در دیدار با پوتین:

حضور ایران در جولان خط قرمز ماست

رئیس رژیم صهیونیستی، به ولادیمیر پوتین، همتای خود، همچنین گفت که اسرائیل حضور نیروهای نظامی ایران و حزب‌الله در ارتفاعات جولان در سوریه را «خط قرمز» دانسته و «آن را تحمل نخواهد کرد».

پایگاه خبری انتخاب: رئیس رژیم صهیونیستی که در روسیه به سر می‌برد در دیدار از کرملین در مسکو به همتای روس خود خاطرنشان کرد که خروج نیروهای نظامی این کشور از سوریه «نباید به تقویت ایران و حزب‌الله در سوریه منجر شود».

رئووِن ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی، به ولادیمیر پوتین، همتای خود، همچنین گفت که اسرائیل حضور نیروهای نظامی ایران و حزب‌الله در ارتفاعات جولان در سوریه را «خط قرمز» دانسته و «آن را تحمل نخواهد کرد».

ملاقات ریولین با پوتین روز چهارشنبه، ۲۶ اسفند، در مسکو انجام شده و ریولین در این دیدار گفت که آتش‌بس برقرار شده در سوریه نباید در سایه خروج نیروهای روسیه، متزلزل و تضعیف شود.

به نوشته رسانه های اسرائیلی، ریولین از پوتین همچنین «ضمانت‌هایی» را برای حفظ آرامش در مرزهای سوریه با اسرائیل خواستار شده است.

به گزارش رسانه های اسرائیل، ریولین به پوتین گفت، اسرائیل تمایل دارد نیروهای صلح‌بان سازمان ملل متحد دوباره در مرز سوریه و اسرائیل مستقر شوند تا «ثبات» به این بخش ها بازگردد.

بر اساس این گزارش ها، پوتین نیز از بازگشت صلح‌بانان سازمان ملل به جولان حمایت کرده است.

به نوشته رسانه های اسرائیل، هرچند دیدار ریولین با پوتین از هفته قبل اعلام شده بود، اما نظر به این که تنها دو روز بعد از آغاز خروج بخشی از نیروهای روسیه از سوریه انجام شد، مذاکرات این دو مقام بلندپایه بیشتر به شرایط تازه سوریه اختصاص یافته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج