۳۰۸۶۱۷
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

جایزه ویژه بسیج به رئیس آکادمی اسکار

در آئین اختتامیه جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین نور جایزه ملی باروت خیس به دلیل حذف فیلم سینمایی محمد رسول‌الله (ص) از اسکار به «چریل بون ایساکس» رئیس آکادمی هنرهای سینمایی و علوم اسکار رسید.

خبرگزاری تسنیم: در آئین اختتامیه جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین نور، جایزه ملی باروت خیس به دلیل حذف فیلم سینمایی محمد رسول‌الله (ص) از اسکار به رئیس آکادمی هنرهای سینمایی و علوم اسکار رسید.

از میان ۴ نامزد دریافت جایزه باروت خیس «چریل بون ایساکس» با کسب ۶۳درصد آراء جایزه این دوره باروت خیس را از آن خود کرد که توسط نماینده جنبش دانشجویی کشور به سفارت سوئیس در تهران تحویل داده می‌شود.

سردار علی فضلی در این آئین اظهار داشت: در جشنواره سرزمین نور جایزه باروت خیس به بدترین معاندان با اسلام و قرآن اهدا کردند، در شهادت شهید باکری و در آستانه حمله شیمیایی دشمن به حلبچه این جایزه اهدا شد.

جایزه ویژه بسیج به رئیس آکادمی اسکار

وی افزود: این جایزه بین‌المللی باروت خیس به کسی خانمی اهدا شد که از حضور فیلم سینمایی ارزشی محمد رسول‌الله (ص) در اسکار ممانعت و سنگ‌اندازی کرد، با این حرکت شدت استکباری خود را در از بین بردن حیثیت مستکبران برملا کردند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین، عنوان کرد: مانع حضور فیلم شدند و ۵۰فیلم مضحک را داوری کردند درنهایت جایزه اول اسکار را به بدترین فیلم دادند، امروز و در این مکان از هنرمند پرافتخار مجید مجیدی تقدیر می‌کنم.

وی خطاب به مجید مجیدی، گفت: مردم به این جایزه‌های مضحک استکبار اهمیت نمی‌دهند، جایگاه کارگران هنرمند محمد رسول‌الله (ص) و فیلم ماندگارش نزد مردم محفوظ است و این جایگاه جایزه اسکار را برای مردم بی‌ارزش می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا معنی این کارها چیه؟ اگر اسکار اهمیتی نداره و...

    • بدون نام

      حالا به فرض اون خانم یه کاری کرد که فیلم رو به اسکار راه نداد,چرا بقیه رو میکوبونید؟50 فیلم بی ارزش و بدترین فیلم چه صیقه ایه من هیچ کدوم رو ندیدم ولی مطمئنم این طور که میگید نیست

    • بدون نام

      حالا هر کسی با ما مخلفت کنه یعنی ادم بده است ؟!!! پس انتقاد پذیری کیلویی چنده ؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج