۳۰۷۰۳۶
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

جانِ بابک زنجانی در دستان دیوان عالی

وکیل بابک زنجانی گفت: بیش از گذشته پیگیر بازگردانده شدن پول های موکلم هستیم البته بعید می‌دانم بازگرداندن پولها تغییری در رأی بدوی ایجاد کند و باید منتظر رأی دیوان عالی باشیم.

خبرگزاری فارس: رسول کوهپایه زاده در خصوص آخرین روند پیگیری‌ها برای پرداخت بدهی‌های بابکی زنجانی اظهار داشت: تلاش‌ها برای پرداخت پول همچنان ادامه دارد البته اگر بدهی‌ها پرداخت شود با توجه به قاعده فراغ دادرس از دادرسی این حکم از سوی دادگاه بدوی امکان تغییر ندارد و اگر قرار بر تغییر باشد باید منتظر رأی دیوان عالی کشور باشیم.

وی افزود: البته مسئولان به زبان‌های مختلف می‌گویند اگر پول پرداخت شود حتماً در تغییر رأی موثر خواهد بود قانونگذار هم پیش‌بینی کرده که اگر بدهی‌ها پرداخت شود می‌توانیم شاهد تغییر رأی باشیم ضمن اینکه اگر زنجانی موفق شود پول‌های بلوکه شده را آزاد کند عنصر معنوی جرم برداشته می‌شود.

وکیل بابک زنجانی در پاسخ به این سوال که آیا درخواستی برای مرخصی بابک زنجانی در ایام نوروز داده‌اید، گفت: هنوز درخواستی مطرح نکرده‌ایم اما شاید هفته آینده درخواست تبدیل قرار را مجدداً مظرح کنیم.

وی افزود: زمانی که با اصل تبدیل قرار موافقت نشده بعید است با مرخصی نوروزی موکلم موافقت شود.

کوهپایه‌زاده با بیان اینکه زنجانی به شدت پیگیر بازگشت پول‌ها است، گفت: پس از اینکه موکلم از حکم صادره مطلع شد بیش از پیش توصیه کرد که موضوع پول‌های بلوکه شده پیگیری شود تا در اسرع وقت بتوانیم بدهی‌ها را پرداخت کنیم.

وی در خصوص اینکه اگر با مرخصی نوروزی زنجانی موافقت نشود این امکان وجود دارد که خانواده‌‌اش زمان سال تحویل او را در زندان ملاقات کنند گفت: باید ببینیم آئین‌نامه داخلی زندان چیست و شاید بتوان این زمینه را طی صحبت با دادگاه فراهم کرد البته بعید می‌دانم زنجانی و خانواده‌اش موافق این موضوع باشند چرا که در شرایط روحی مساعدی نیستند و لحظه سال تحویل برایشان لحظه سنگینی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انوموقعی که ماشین میلیاردی سوارمیشدوتوحسابش کرورکروردلار میاومدبایدفکراینجارومیکرد مال بیت المال مال مردمه وهرکی بخوره عاقبت خوبی نخواهدداشت این دیگه ثابت شده ازشاه بزرگترنداشتیم که چون ملت ایران ملت وطن پرست وصادقی درحیطه سیاسی هیتند

    • عدالت

      پول مردم که نیست ماله دولته که هیچ خیری برای مردم نخواهد داشت لااقل بااین پول کسانی که خانه ندارند بصورت وام میتوانند همه مردم رو خانه دار کنند که نمکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج