۳۰۳۱۲۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

هیچ پولی از سوی بابک زنجانی واریز نشده

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: تا این لحظه هیچ پولی در پرونده بابک زنجانی واریز نشده است.

خبرگزاری ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: تا این لحظه هیچ پولی در پرونده بابک زنجانی واریز نشده است.

عباس جعفری دولت آبادی در حاشیه اولین نشست هم اندیشی مبارزه با جرم پولشویی و مراسم افتتاح دادسرای رسیدگی به جرایم پولی و بانکی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال ایسنا مبنی بر اینکه چه میزان از وعده‌های داده شده از سوی بابک زنجانی در مورد بازگرداندن پول محقق شده است؟ گفت: ما منتظر صدور حکم هستیم. با توجه به وکالتی که متهم در اوایل دستگیری به ما داده، فروش اموال را انجام دادیم، اما اموال تکافوی بدهی را نمی‌کند و امیدواریم در سال جدید راهکارهایی برای جبران الباقی بدهی پیش‌بینی شود.

وی افزود: تا آنجا که می‌دانم تاکنون پولی واریز نشده و امروز هم پیگیری کردیم و گفتند پولی وارد نشده؛ لذا ما منتظر صدور حکم هستیم تا به مرحله اجرا برسد.

جعفری دولت‌آبادی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه قاضی صلواتی ختم دادرسی را در پرونده بابک زنجانی اعلام نکرد، آیا دادگاه منتظر ارسال بخش دیگری از پرونده موسوم به فساد نفتی است تا حکم را صادر کند گفت: همان طور که می دانید آخرین دفاع اخذ شد و دادگاه مشغول وظیفه خودش است و ما درخواست کردیم که در صدور حکم اقدام شود.

وی ادامه داد: این پرونده چندین بخش دارد، بخش نفتی و پولی‌اش انجام شد و سایر بخش‌ها که مربوط به شرکت نفت و مسائل مربوط به تجارت و مسائل ارزی است مفتوح است و در حال انجام است و با کیفرخواست جدایی به دادگاه ارسال می‌شود. این دو بخش از هم جداست.

دادستان تهران در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه بعد از اطلاعیه دادستانی تهران در مورد رای ندادن یکی از افراد در حصر خبرهای ضد و نقیضی مطرح شد، برای روشن شدن موضوع توضیحاتی را ارائه دهید، گفت: اطلاعیه همان بود که اعلام کردیم. تا لحظه‌ای هم که اعلام کردیم وی رای نداده بود. پیگیری کردیم و هماهنگ شد ولی چون دیرتر از وقت مقرر بود، امکان رای دادن فراهم نشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • علي بالا

      گفته میشود مقداری ازاموال بابک زنجانی که درزیر تختخوابش پنهان کرده بود توسط عوامل مبارزه با فساد کشف ومحتویات ان به شرح زیر تحویل شرکت نفت داده شده تا این شرکت قسمتی طلبهای خردرا وصول کرده باشد 1- دوعدد عینک افتابی نفیس یک عدد +عینک مطالعه نمره دار 2 یک عدد گوشی تلفن همراه گران قیمت 3- یکدستگاه لپ تاب + یک عدد نوت بوک1عدد خودنویس مطلا هدیه ازطرف رضا ضراب بمناسبت نقل وانتقال موفقیت امیز3000ميلياردو یک عدد کیف جیبی شامل کارت ملی کارت بنزین وکارت سهام عدالت کارت يارانه وكارت بانکی با موجودی صفر و مقداری قابل توجه پول خرد کشورهای تا جیکستان - ایران وترکیه دوبی وبالعکس وتعدادی هم مدارک به درد نخور بوده است اما یک دستگاه (MP3)برای تخلیه اطلاعات هنوز دردست ماموران میباشد که قسمتی ازان به شرح زیر تخلیه ودرجای دیگر ثبت گردیده وبقیه را هم به محض رمزگشائی به اطلاع ملت شهید پرور خواهد رساند کشفیات داخل دستگاه ترانه ای است گویا خطاب به خاوری که میگوید کجا سفر رفتی چه بیخبر رفتی ازمن دل چرابریدی..وترانه دیگری رمزگونه درجواب امده رفتم که رفتم ... ودرادامه ترانه معروف میتونی مشت منو وا بکنی منو پیش همه رسوابکنی اما مشکل بتونی یک پاپاسی ازمن بکنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج