۳۰۱۹۸۳
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

امنیت کامل انتخابات در سراسر کشور

فرمانده نیروی انتظامی گفت: تا دقایقی قبل بر اساس گزارشی که از سراسر کشور دریافت کرده ایم، نشانگر انتخاباتی با امنیت کامل است؛ تمامی دستگاه ها خصوصا نیروی انتظامی وظایف خود را به درستی انجام داده اند.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده نیروی انتظامی گفت: تا دقایقی قبل بر اساس گزارشی که از سراسر کشور دریافت کرده ایم، نشانگر انتخاباتی با امنیت کامل است؛ تمامی دستگاه ها خصوصا نیروی انتظامی وظایف خود را به درستی انجام داده اند.

سردار «حسین اشتری» در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان گفت: بحمدالله انتخابات به دلیل تعامل نیروی انتظامی و همکاری سپاه، ارتش، بسیج دستگاه های امنیتی و خصوصا مشارکت بسیار خوب مردم به خوبی برگزار شده است.

وی ادامه داد: تا دقایقی قبل بر اساس گزارشی که از سراسر کشور دریافت کرده ایم، نشانگر انتخاباتی با امنیت کامل است؛ تمامی دستگاه ها خصوصا نیروی انتظامی وظایف خود را به درستی انجام داده اند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امیدواریم مردم همچنان با شور و شوق پای صندوق های رای حاضر شوند، تصریح کرد: مردم در صورتیکه شاهد هرگونه موردی که مربوط به مسائل امنیتی و انتظامی است، سریعا به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند؛ همکاران ما در نیروی انتظامی آماده پاسخگویی هستند.

سردار اشتری بیان داشت: امیدواریم که تا ساعات پایانی انتخابات همین وضعیت مطلوب ادامه داشته باشد؛ نیروی انتظامی حدودا از سه ما پیش خود را برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن انتخابات آماده کرده است.

وی ادامه داد: از روز گذشته همکاران ما در نیروی انتظامی، صد در صد آماده هستند؛ بر اساس تصمیم ستاد کل و وزارت کشور مشخص شده که برای این روز چه تعداد نیرو به کار بگیریم ضمن اینکه گشت های ما نیز تا ساعات پایانی حضور خواهند داشت.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: بیش از ۲۵۰ هزار نفر نیرو در سراسر کشور مسئولیت امنیت انتخابات را بر عهده دارند.

سردار اشتری تاکید کرد: ملاک اقدامات ما قانون است و ما نیز مجری قانون هستیم ضمن اینکه وزارت کشور برای کاندیداها و طرفداران آن ها ضوابط و قوانینی را مشخص کرده است.

وی ادامه داد: توصیه ما این است که همه طبق قانون عمل کنند، تاکنون نیز تمامی امور هوشمندانه و طبق قانون انجام شده ؛ نیروی انتظامی نیز علاوه بر عهده دار بودن امنیت انتخابات، طبق قوانین عمل کرده است.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: مردم عزیز نیز با فرزندان خود پای صندوق های رای حاضر شوند و آن ها را در اجرای ماموریت ها همراهی کنند تا به درستی به وظایفمان عمل کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج