پژو ۲۰۰۸ نیامده به ایران فیس لیفت شد
پژو ۲۰۰۸، خودرویی شاسی بلند که با حاشیههای زیاد به همراه ۲۰۸ و ۳۰۱ در قرارداد خودرویی میان ایران خودرو و پژو گنجانده شد و قرار است از سال ۹۶ با مقطع قیمتی حدودا ۷۰ تا ۸۰ میلیون تومانی تولید و عرضه آن آغاز شود
همانطور که انتظارش میرفت، در طراحی ظاهری خودرو شاهد تحولات زیادی هستیم که چهره تقریبا قدیمی پژو ۲۰۰۸ را تبدیل به خودرویی امروزی و بعضا پیشرفته کرده است و همچون هاچ بک ۲۰۸، چهرهای جذاب و همه پسند به خود گرفته است. به طور کلی طراحان پژو از نو قلم و کاغذ را برداشتهاند و همچون سابق، چهرهای زیبا و دوست داشتنی درخور محصولات پژو آماده کردهاند که میتوان نشانههای آن را در چراغهای شکیل و جدید و پیشرفته، جلوپنجرهای جدید با حاشیه کرومی و قطعات کرومی رنگ در لابهلای آن، مجموعه سپری جدید با حاشیهای کرومی در اطراف مه شکنها را در قسمت جلویی خودرو و همچنین در قسمت عقبی خودرو تغییرات خوبی را در مجموعه سپر و چراغهای خطر به همراه باله آیرودینامیکی نصب شده در انتهای سقف مشاهده کرد.
قدرتمندترین موتور بنزینی نصب شده توان ۱۳۰ اسب بخار را دارد
فضای داخلی کابین هم به نوبه خود تغییرات خوبی را متحمل شده است که جدیدترین ویژگیهای آن به چرم کاری کردن وسایل داخلی کابین، استفاده از صفحه نمایشگری لمسی 7 اینچی سازگار با اپل کارپلی، سانروف شیشهای پانورامیک که بخش اعظمی از سقف را در بر گرفته و در آخر هم به افزایش فضای بار ختم میشود.
در قسمت فنی و موتوری هم َشرکت خودروسازی پژو دو پیشرانه اصلی را ارائه کرده، ولی از این دو پیشرانه قدرتهای مختلفی را استخراج کرده است. پیشرانه اولی که از خانواده موتورهای بنزینی PureTech هم هست، حجمی 1.2 لیتری دارد که 3 قدرت تولیدی 82 اسب بخاری، 110 اسب بخاری و 130 اسب بخاری از آن استخراج میشود. پیشرانه دیزلی هم از دسته موتورهای BlueHDi است که حجمی 1.6 لیتری داشته و سه قدرت خروجی متفاوت 75 اسب بخاری، 100 اسب بخاری و 120 اسب بخاری تولید میکند.
نظر کاربران
** خودرو نمی خریم **
با این تصاویر هم مردم را گول نزنید که هیچ فایده ای نداره