آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۲۹۹۷۲۸
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

جنبش انتخاباتی برای «نه» به BBC

بی بی سی فارسی در آخرین اقدام خود رپورتاژ آگهی رسمی ای برای یک لیست انتخاباتی پخش کرد و همچنین از کمپین و فراخوانی برای تبلیغ این لیست سخن گفت که محتوای آن از سویی رای دادن به لیست بی‌بی‌سی و از سویی دیگر رای ندادن به برخی داوطلبان انقلابی انتخابات مجلس خبرگان است.

میزان: بی بی سی فارسی در آخرین اقدام خود رپورتاژ آگهی رسمی ای برای یک لیست انتخاباتی پخش کرد و همچنین از کمپین و فراخوانی برای تبلیغ این لیست سخن گفت که محتوای آن از سویی رای دادن به لیست بی‌بی‌سی و از سویی دیگر رای ندادن به برخی داوطلبان انقلابی انتخابات مجلس خبرگان است.

بی‌بی‌سی در این گزارش با استناد به تغییر بافت فضای سیاسی ایران و همچنین افزوده شدن واجدین شرایط رای دادن، سعی دارد اینگونه القا کند که آن دسته از داوطلبان مجلس خبرگان که سالهاست اعتماد مردم را برای نمایندگی در این مجلس حساس بر عهده دارند، در صورت ایجاد فراخوان های "نه به برخی داوطلبان" ممکن است آرای لازم را برای ورود به مجلس خبرگان کسب نکنند.

پس از گزارش شبکه بی بی سی فارسی در خصوص انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان و درخواست این شبکه از مردم برای رای ندادن به کاندیداهای انقلابی، کمپین "نه به کاندیدای بی بی سی" در صفحات فضای مجازی راه اندازی شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      این کار بی بی سی مشکوکه کاملا..میخوان اینطوری القا کنن که اصلاح طلبها از پشتوانه بیگانگان برخوردارهستن واینطوری جلوی مردم تخریبشون کنن ..اصلا نیازی به این کار از طرف رسانه های بیگانه نیست وفقط باعث ایجاد حساسیت میشه مردم خودشون میدونن چیکار باید بکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه انگلستان بده چرا سفارت داره . و آنها اینقدر عقل ندارن که بدونن با جانبداری از کسی برعکس میشه؟ حتما پشت اون برنامه هدفی است و شما استفادة ابزاری نکنید

    • بدون نام

      خستم، يعني خستم كردند

    • لیلا

      بی بی سی همیشه بر ضد مردم کار کرده. الان هم این لیس را داده که دست افرطیون را برای حمله باز بگذاره.

    • بدون نام

      ما به نقطه مقابل بی بی سی عمل خواهیم کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • درود بر اعتدال

      بی بی سی و ملکه انگلیس کوچک تر از اون هستند که بخوان به مردم ایران خط بدن حرکت اطلاح طلبانه و اعتدال طلبی مردم ایران از زمان عباس میرزا در دوران قاجار شروع شد اون بود که اولین بار در ایران اختلاف بین ایران و اروپا و عقب موندگی ایران را متوجه شد.امروز ایران جدا از گذشته نیست. انگ طرفداری بی بی سی از اصلاحطلبان و اعتدالگرایان هم به ما نمیچسبه. در گذشته با سوء استفاده از سخنان رهبری بخش قابل توجهی از مردم را متهم به فتنه کردند الان هم دوباره با سوء استفاده میخوان متهم به نفوذی بودن بکنند. ما کار خودمون را میکنیم بی بی سی هم عددی در مقابل خواست مردم ایران نیست. افراطیون جایی در مجالس اینده ندارند

    • بدون نام

      برترین ها دارم ازت نا امید میشم، احساس می کنم از چند ماه پیش مسیر متفوتی در سانسور نظرها و محافظه کاری در پیش گرفتین

    • شهلا

      آخه به بي بي سي چه ربطي داره تو امور داخلي ما دخالت مي كنه؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج