۲۹۵۲۹۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تجدید بیعت هنرمندان با آرمان‌های امام (ره)

جمعی از هنرمندان موسسه هنرمندان پیشکسوت با همراهی علی مرادخانی (معاون هنری وزارت ارشاد) با آرمان‌های امام (ره) تجدید بیعت کردند.

جمعی از هنرمندان موسسه هنرمندان پیشکسوت با همراهی علی مرادخانی (معاون هنری وزارت ارشاد) با آرمان‌های امام (ره) تجدید بیعت کردند.

سید عباس عظیمی مدیرعامل این موسسه از حضور ۷۰ هنرمند پیشکسوت در این برنامه همزمان با دهه‌ی فجر به عنوان یکی از حضورهای بی‌سابقه گفت: با توجه به این مسئله می‌توان گفت که این موسسه توانسته، در راستای اهداف فرهنگی انقلاب و ایران پیش برود و در همین رابطه به توجه مسئولین برای تقویت نیاز دارد.

از هنرمندانی که در این برنامه حضور داشتند، می‌توان به محمود عزیزی، جلیل فرجاد، اسماعیل خلج، اسماعیل آذر، حسینعلی پرستار، عباس ملکی، ناصرالله مدقالچی، سیامک اطلسی، محمد فیلی، خسرو عمارلویی، رضا ناجی، داوود فرشباف رواسانی، عطارچیان (پیشکسوت خوشنویسی)، بهروز کریمی (پدر شعبده ی ایران)، حسن ریاحی (سراینده‌ی سرود ملی ایران) و دیگر هنرمندانی از حوزه‌های هنرهای نمایشی، تجسمی، موسیقی و... اشاره کرد.

در حاشیه‌ی این برنامه تعدادی از پیشکسوتان درخواست فراهم شدن شرایطی را داشتند که بر طبق آن بتوانند پاتوقی دور هم جمع شوند و دیدارهایشان را تازه کنند، چرا که این پاتوق و فضای دورهمی و صمیمانه می‌تواند شرایط روحی و فکری را که آن‌ها در دوره‌ی پیشکسوتی بیش از قبل به آن احتیاج دارند را فراهم کند.

سید عباس عظیمی، مدیر این موسسه در پاسخ به این درخواست پاسخ داد: امسال در جلسه‌ای که با دکتر نوبخت داشتیم این موضوع را مطرح کردیم و ایشان با پیش‌بینی بودجه‌ی سال ۹۵، بودجه‌ای را هم برای این موسسه منظور کرده‌اند.

او ادامه داد: اکنون منتظر طی شدن مراحل تایید بودجه‌ی پیشنهادی سال ۹۵ در مجلس شورای اسلامی هستیم، تا پس از قطعی شدن بتوانیم اخبار خوبی را به اطلاع هنرمندان پیشکسوت برسانیم.

موسسه هنرمندان پیشکسوت از سال ۹۱ به منظور حفظ کرامت این هنرمندان در روزهایی که از دوران فعالیت‌شان فاصله گرفته‌اند، به مدیرعاملی سید عباس عظیمی و محمود عزیزی به عنوان رئیس هیات مدیره و زیر مجموعه‌ی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاسیس شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج