۲۹۲۷۵۸
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

توضیح درباره خبر بخشودگی جرایم رانندگی

رییس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در واکنش به شایعه پیامکی بخشودگی جرائم رانندگی به مناسبت ۲۲ بهمن اعلام کرد: بخشودگی جرایم رانندگی به مناسبت ۲۲ بهمن کذب است.

خبرگزاری تسنیم: رییس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در واکنش به شایعه پیامکی بخشودگی جرائم رانندگی به مناسبت ۲۲ بهمن اعلام کرد: بخشودگی جرایم رانندگی به مناسبت ۲۲ بهمن کذب است.

سرهنگ کرمی اسد با اشاره به انتشار پیامکی کذب در خصوص بخشودگی جرایم رانندگی به مناسبت ۲۲ بهمن افزود: این پیامک به هیچ عنوان صحت ندارد از سوی دیگر سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۱۵۱ که قبلا برای دریافت آخرین وضعیت خلافی خودروها فعال بود با راه‌اندازی سامانه ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ غیرفعال شده است و دیگر هیچ خدمتی ارائه نمی‌کند.

وی ضمن تاکید بر پیگیری پیامک ارسالی اخیر توسط مراجع ذیربط خاطرنشان کرد: اخبار رسمی در خصوص پلیس راهور تنها از طریق پایگاه اینترنتی www.rahvar۱۲۰.ir منتشر می‌شود و شهروندان برای اطلاع از آخرین خبرها، دستورالعمل‌های صادره و محدودیت‌های ترافیکی می‌توانند به این پایگاه مراجعه کنند.

رییس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند جهت دریافت آخرین صورت وضعیت تخلفات رانندگی خود، شماره VIN خودرو خود را به سامانه ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ ارسال کنند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • محمد

      اقا چیزی که ازتون کم نمیشه جرایم دوبل شده رو ببخشید تا ملت پرداخت کنند
      شما که میگید این پول ها براتون مهم نیست !!!!

    • رضا

      خدایی دوبل شدن جریمه ها بالا ترین نامردیه که ب مردم میکنید آخه بانک هم برا دیر کرد چهار درصد جریمه میکنه نه صد درصد راست میگی دوبله ها را ببخش

    • بدون نام

      خوبه اینا دلشون واسه ما میسوزه جریمه میکنن مگرنه پول براشون مهم نیست باورنمیکنید. ...ههههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج