۲۹۲۵۶۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

ادامه فاز مثبت بورس تهران

شاخص بورس تهران در معاملات امروز به روند صعودی توام با احتیاط خود ادامه داد و با رشد نسبی قیمت‌ها و همچنین افزایش ۳۰۰ واحدی شاخص به کار خود پایان داد.

خبرگزاری ایسنا: شاخص بورس تهران در معاملات امروز به روند صعودی توام با احتیاط خود ادامه داد و با رشد نسبی قیمت‌ها و همچنین افزایش ۳۰۰ واحدی شاخص به کار خود پایان داد.

بورس تهران بعد از تجربه یک هفته رویایی و هیجانی با ثبت بازدهی ۱۳ درصدی، در معاملات اولین روز هفته اندکی از هیجان اولیه خود کاست و در نهایت با رشد ۳۰۰ واحدی شاخص مواجه شد.

به این ترتیب بورس تهران در معاملات امروز نیز تلاش خود را برای ادامه روند صعودی و ثبت رکورد شکنی جدید انجام داد اما با حاکم شدن فضای تردید اندکی از موضع خود عقب نشینی کرد و با افت مواجه شد با این حال فعالیت نوسان گیران در تالار شیشه ای موجب مثبت ماندن شاخص بورس شد.به طوری که شاخص بورس تهران که تا کانال ۷۱ هزار و ۷۰۰ واحد افزایش پیدا کرده بود، در نیمه معاملات افت کرد و به رشد ۳۸۲ واحدی و قرار گرفتن در کانال ۷۱ هزار و ۳۹۳ واحد رضایت داد.

از مهم ترین اتفاقات امروز تالار شیشه‌ای منفی شدن شرکتهای خودرویی با وجود قراردادهای جدید خارجی و همچنین عرضه بلوکی سه بانک ملت، تجارت و صادرات بود که هر سه این شرکت ها به فروش رفت.

همچنین در گروه خودرویی، صف‌های میلیونی خرید به صف های میلیونی فروش مواجه شد و اغلب شرکتهای این گروه روند نزولی در پیش گرفتند. اصلاح قیمتی نماد این گروه در حالی صورت می گیرد که گزارش های ۹ ماهه این شرکتها وضعیت جالبی از سودآوری آنها را نشان نمی دهد.

به این ترتیب در بازار امروز شرکتهای هلدینگ خلیج فارس، پالایشگاه اصفهان، بانک صادرات، تاپیکو، چادرملو، نفت و گاز پارسیان و سایپا بیشترین تاثیر را در رشد شاخص بورس گذاشتند و در مقابل شرکتهای مخابرات، غدیر، ایران خودرو، ارتباطات سیار و گروه توسعه ملی با افت خود مانع از رشد بیشتر شاخص شدند.

امروز همچنین شرکتهای تجارت الکترونیک پارسیان، کارت اعتباری کیش و داده پردازی ایران از شرکتهای دارای صف خرید میلیونی بودند و در طرف دیگر شرکتهای ایران خودرو دیزل، ایران خودرو، پارس خودرو و زامیاد به همراه گروه بهمن و سایپا دیزل بیشترین صف فروش بازار را به خود اختصاص دادند.

با این حال در بازار امروز بورس تهران حجم و ارزش معاملات همچنان رشد کرد به طوری که در مجموع بیش از ۱۹۵ میلیون سهم به ارزش ۳۶۸ میلیارد تومان داد و ستد شد و ارزش بازار سرمایه به ۳۰۵ هزار میلیارد تومان رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج