۲۹۲۳۴۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

عرض اندام خودروسازان چینی در کویر

ششمین نمایشگاه خودرو کرمان با حضور ۳۰ شرکت تولیدکننده و واردکننده، در حالی دیروز به پایان رسید که با وجود غیبت خودروسازان بزرگ داخلی، شرکت‌های بخش خصوصی از محصولات جدیدشان رونمایی کردند تا در خاستگاه خود (کرمان) خودی نشان بدهند.

روزنامه دنیای اقتصاد: ششمین نمایشگاه خودرو کرمان با حضور ۳۰ شرکت تولیدکننده و واردکننده، در حالی دیروز به پایان رسید که با وجود غیبت خودروسازان بزرگ داخلی، شرکت‌های بخش خصوصی از محصولات جدیدشان رونمایی کردند تا در خاستگاه خود (کرمان) خودی نشان بدهند.

بیشتر خودروهایی که طی نمایشگاه کرمان رونمایی شد، چینی به‌شمار می‌رفتند و این موضوع نشان داد چشم‌بادامی‌ها برای دوران پساتحریم بازار خودرو ایران نیز برنامه داشته و قصد خالی کردن میدان را (با وجود آمدن شرکت‌های بزرگ خارجی) ندارند. کرمان که به‌نوعی مهد خودروسازان خصوصی کشور به‌شمار می‌رود، در نمایشگاه ششم نتوانست میزبان غول‌های جاده مخصوص (ایران خودرو،سایپا و پارس خودرو) شود، اما در عوض، شرکت‌های کرمان موتور، خودروسازان راین، کارمانیا، مدیران خودرو و همچنین واردکنندگانی مانند هوندا، ام‌جی و کیا چراغ این نمایشگاه را روشن کردند.

در روز نخست نمایشگاه اما از جدیدترین خودرو چینی بازار کشور با نام BYD مدل S۶ رونمایی شد، خودرویی شاسی‌بلند که ازسوی شرکت «کارمانیا» مونتاژ و به‌دست مشتریان ایرانی خواهد رسید. قیمت این خودرو که حجم موتوری ۲۴۰۰ سی‌سی دارد، حدود ۹۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده و با این حساب باید با دو هموطن دیگرش یعنی‌هایما و تیگو ۵ در بازار ایران رقابت کند.

دیگر خودرو رونمایی شده در نمایشگاه کرمان، D۶۰ نام داشت، محصولی چینی و متعلق به شرکت «خودروسازان راین» که با قیمتی حدود ۵۶ میلیون تومان روانه بازار خودرو کشور خواهد شد، اما در نمایشگاه کرمان از مدل اتومات جک S۵ نیز رونمایی شد تا این خودرو شاسی‌بلند چینی، در مدل دنده اتوماتیک نیز روانه بازار خودرو کشور شود. گفته می‌شود این خودرو قرار است با قیمتی معادل ۸۸ میلیون تومان به دست مشتریان ایرانی برسد و این در حالی است که رقبایش، قیمتی بیش از این دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج