آئودی TTS، تازه وارد ۳۰۰ اسبی ایران +عکس
مدل های معمولی TT با موتور ۲ لیتری توربو می توانند ۲۳۰ اسب بخار را تولید کنند یعنی همین مدل های کوپه معمولی و کروکی که در گزارش افتتاحیه نمایشگاه مرکزی آئودی مشاهده کردید.
مدل های معمولی TT با موتور ۲ لیتری توربو می توانند ۲۳۰ اسب بخار را تولید کنند یعنی همین مدل های کوپه معمولی و کروکی که در گزارش افتتاحیه نمایشگاه مرکزی آئودی مشاهده کردید.
اما مدل TTS با وجود اینکه به موتور ۲ لیتری TFSI مجهز شده می تواند ۳۱۰ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور در دقیقه و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور در دور بین ۱۸۰۰ تا ۵۷۰۰ دور در دقیقه را تولید کند که چنین گشتاوری برای جویدن لاستیک های خیابان کاملاً کافی به نظر می رسد. البته این که یک شرکت بتواند از چنین حجمی بیش از ۳۰۰ اسب بخار قدرت بگیرد آن هم با مصرف سوختی در حدود ۷ لیتر نشان دهنده تکنولوژی بالای این شرکت است.
البته مدل وارد شده چهار چرخ متحرک یا به قول آئودی کواترو است و این مدل اصلاً با نسخه دیفرانسیل عقب عرضه نمی شود که شاید برای بعضی از جوانانی که قصد دارند کمی روی آسفالت خیابان نقاشی بکشند جالب نباشد اما در عوض این سیستم می تواند پایداری مثال زدنی را در جاده ها برای آئودی به ارمغان بیاورد.
قیمت اعلام شده برای TTS نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان است و این در حالی است که مدل های کوپه و کروک TT به ترتیب ۴۰۹ و ۴۲۹ میلیون تومان قیمت دارند.
نظر کاربران
ما چه قدر ساده بوديم ميگفتيم تحريمها لغو بشه ماشينهاي خوب سوار ميشيم
حالا ميبينيم سياست اينه كه ماشينهاي چهل پنجاه سال پيش رو سوار شيم ،ماشينهاي خوب فقط مال آقازاده هاست و سرمايه داران
احمد آقا هر مدل ماشینی بخوای تو ایران پیدا میشه، اون آقازاده ها پول میدند میخرند، شما هم پول بدی میخری، ولی تو یه مورد حق داری اینکه آ او در تی تی و تی تی اس از 32100 یورو تو نمایندگی فروخته میشه تا 52000 یورو، انصافاً حق مردم نیست سه یا چهار برابر قیمت واقعی به محصول دست پیدا کنند فقط به خاطر سودجویی بعضی ها به عنوان حمایت از تولید ملی!!
همیشه خدا اینطوریه که :دست ما کوتاه و خرما بر نخیل