۲۸۶۱۶۲
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

صوفی: از یاران احمدی‌ نژاد نگرانی نداریم

عضو شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره حضور یاران احمدی‌نژاد در انتخابات گفت: این افراد به‌عنوان مدیران یک دولت ناموفق شهره هستند و کارنامه نامشخص و مبهمی دارند.

خبرگزاری ایلنا: علی صوفی رئیس ستاد تهران اصلاح‌طلبان با تأکید بر اینکه این ستاد زیر نظر شورای‌عالی اصلاح‌طلبان است و سه جریان عمده را باهم تجمیع کرده؛ یادآور شد: شورای راهبری اصلاح‌طلبان، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و ستاد دکتر عارف، همه در شورای‌عالی سیاست‌گذاری با حدود ٤٠نفر که جلسات آن به‌صورت منظم تشکیل می‌شود و ستاد جداگانه‌ای از طرف آقای خاتمی یا آقای هاشمی یا نزدیکان آنها تشکیل نخواهد شد و تفرقه‌ای در این میان وجود ندارد و همگی در این ستاد به فعالیت مشغول خواهند شد.

عضو شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره حضور یاران احمدی‌نژاد در انتخابات گفت: این افراد به‌عنوان مدیران یک دولت ناموفق شهره هستند و کارنامه نامشخص و مبهمی دارند.

تنها نگرانی این است که با ثروت زیادی که دارند؛ رأی بخرند که باز هم بعید می‌دانم در برابر یک نامزد قدَر اصلاح‌طلب این افراد شانسی داشته باشند، اما جایی که انتخاب فردی است، شاید سوءاستفاده‌هایی صورت بگیرد که ضرورت نظارت دستگاه‌های اجرائی و ناظر در این موارد ضروری خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • پادنگ

      جناب آقای صوفی،اظهار نظر شما نشانگر عدم سازماندهی محکم واستوار اصلاح طلبان را پیام می دهد.همانطور که اصول گرایان از انسجام سستی برخوردارند .کلیات جامعه نگاه جناحی ندارند چون تاکنون با بازی های سیاسی نتوانستند اراده سیاسی جامعه را در اختیار خود قرار دهند.لذا به کسانی رأی خواهند دادکه متفاوت از تبلیغات دوجریان باشند.ایجاد هیجانات یک دهم آراءرا بخود اختصاص می دهد.بقیه باید طبق روال گذشته کیسه های پول در آخرین ساعات تبلیغات برای درمیان اقشار آسیب پذیر رفتار های اجتماعی،اخلاقی وبیمارانی که تحت پوشش مؤسسات هستند ودر صد ناچیزی مشروط رأی می دهند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج