۲۸۵۷۷۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

انکار دلار ۳۷۰۰ تومانی

یک‌ هفته‌ای می‌شود که دلار در فردوسی و چهارراه استانبول بیش از سه هزارو ٧٠٠ تومان معامله می‌شود؛ بااین‌حال غلامعلی کامیاب، معاون ارزی بانک مرکزی، این نرخ را منکر می‌شود.

روزنامه شرق: یک‌ هفته‌ای می‌شود که دلار در فردوسی و چهارراه استانبول بیش از سه هزارو ٧٠٠ تومان معامله می‌شود؛ بااین‌حال غلامعلی کامیاب، معاون ارزی بانک مرکزی، این نرخ را منکر می‌شود.

او در اظهارنظری که بر خروجی «مهر» قرار گرفته، گفته است: انجام یک یا چند معامله کوچک در مقیاس سه هزارو ۷۰۰ تومان یا معاملات فردایی چند دلال نمی‌تواند منعکس‌کننده نرخ ارز باشد. اگر این مسئول سری به چهارراه استانبول بزند و نیم‌نگاهی به تابلوی صرافی‌ها بیندازد، دلار را با قیمتی کمتر از سه هزارو ٧٠٠ تومان نمی‌یابد. این‌گونه اظهارنظرها به‌کرات در دولت گذشته درخصوص نرخ ارز شنیده شد و هر بار که دلار پرش جدیدی به نام خود ثبت می‌کرد، کتمان‌ها آغاز می‌شد.

اظهارنظر اخیر کامیاب نشان می‌دهد او نیز چندان بدش نمی‌آید به راه گذشتگان برود. در تکمیل این موضوع باید گفت صرافی‌های پراکنده در سطح شهر، دلار را حداقل ١٠ تومان گران‌تر از صرافی‌های خیابان فردوسی و چهارراه استانبول می‌دهند.

در بازار ارز تهران با وجود اینکه کامیاب منکر شد، دلار کماکان بیش از سه‌هزارو ٧٠٠ تومان معامله می‌شود. مصطفی قدرتی، معامله‌گر ارز و سکه می‌گوید: دلار ابتدای صبح دیروز سه هزارو ٧٣٣ تومان معامله می‌شد اما در معاملات بعدی اندکی از قیمت آن کاسته شد. فشار قیمت دلار را تا سه هزارو ٧٠٩ تومان عقب راند اما در آخر وقت بازار، دلار باز هم میل به افزایش قیمت یافت و نهایتا بر سکوی سه هزارو ٧٢٠ تومان ایستاد.

سکه طرح جدید هم تحت‌تأثیر افزایش نرخ ارز، مسیر صعودی را طی کرد. هر سکه طرح جدید دیروز ٩٦٦‌ هزار تومان معامله شد که در معاملات بعدی تا ٩٥٧‌ هزار تومان ریزش کرد. این ریزش هم تحت‌تأثیر کاهش قیمت دلار بود. در معاملات پایانی، قیمت سکه طرح جدید اندکی تقویت شد و بر ٩٥٩‌هزار و ٥٠٠ تومان توقف کرد. به این ترتیب حباب منفی سکه چهار‌ هزار تومان افزایش یافت. اونس طلا هم به دلیل تعطیلی بازار‌های جهانی همچنان بر عدد هزارو ١٠٤ دلار ایستاده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج