۲۸۵۴۴۸
۱۵ نظر
۵۰۱۰
۱۵ نظر
۵۰۱۰
پ

کارگردان معروف طنز در تور GEM TV افتاد

انتشار تصویری از مهدی مظلومی در کنار یکی از بازیگران مهاجرت کرده ایرانی در فضای مجازی شایعه خروج مجدد او را از کشور با هدف همکاری با شبکه‌های ماهواره‌ای تائید کرد.

بانی فیلم: انتشار تصویری از مهدی مظلومی در کنار یکی از بازیگران مهاجرت کرده ایرانی در فضای مجازی شایعه خروج مجدد او را از کشور با هدف همکاری با شبکه‌های ماهواره‌ای تائید کرد.

کارگردان سریال‌های «بدون شرح»، «کمربندها را ببندیم» و «بانکی‌ها» به تازگی تصویری از خود سر صحنه پروژه‌ای نامشخص در صفحه شخصی‌اش در فیس بوک منتشر کرده است. در این عکس مهدی مظلومی در کنار ریل تراولینگ در کنار بازیگری دیده می‌شود که بی شک چکامه چمن ماه است. حالا مشخص نیست که این سریال همان مجموعه‌ای است که با نام «آبی عشق» وعده پخش بزودی آن از شبکه Gem در ماه‌های اخیر داده می‌شود یا این شبکه در حال ساخت مجموعه‌ای جدید است.

کارگردان معروف طنز در تور GEM TV افتاد

دو- سه ماه پیش که خبر پخش قریب الوقوع سریالی به کارگردانی مهدی مظلومی با حضور چهره‌های ناشناس ایرانی و زنانی که بدون حجاب در آن ظاهر شده بودند، در فضای مجازی پیچید، مظلومی واکنش عجیبی نسبت به آن نشان داد. این کارگردان با رد گزینه همکاری خود با گردانندگان شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان Gem، در گفت‌وگویی اعلام کرد که سریال مذکور را برای این شبکه نساخته است و حتماً تهیه‌کنندگانش آن را در اختیار این شبکه قرار داده‌اند!

حالا با این تصویری که مظلومی از خود در فضای مجازی منتشر کرده، شایعات مربوط به سفر مجدد خود به خارج از کشور با هدف کارگردانی سریالی دیگر را برای شبکه Gem تأئید کرده است. به ویژه آنکه چکامه چمن ماه از بازیگران مهاجرت کرده با آی دی خود این تصویر را لایک کرده است!

مظلومی به واسطه حاشیه‌های منفی که مانع و سد راه پخش آخرین سریال او «سیگنال موجود است» از تلویزیون شدند، از مدیران این رسانه به شدت گله‌مند بود. او در گفت‌وگویی که چندی پیش در همین باره با بانی‌فیلم داشت، مدیران شبکه سه را متهم کرد که به دلیل آنکه وجوه نادرست عملکرد خود را در قالب رفتارهای کاراکترهای این سریال دیده‌اند، از پخش آن جلوگیری کرده‌اند.

این در حالی است که تماس‌های ما برای گفت‌وگو با مظلومی درباره اطلاع از کم و کیف این قضیه ناموفق ماند.

انتشار تصاویری دیگر از اسکویی

منتشر شدن خبر مهاجرت رابعه اسکویی به خارج از کشور در بانی‌فیلم که برگی دیگر از همکاری هنرمندان داخلی را با شبکه‌های ماهواره‌ای به این پرونده افزود، بازتاب‌های گسترده‌ای در مطبوعات و رسانه‌ها داشت. خبری که انتشار تصاویری بدون حجاب از این بازیگر مهر تأئیدی بر آن بود. در همین زمینه، دیروز نیز تصویری بدون حجاب از اسکویی در فضای مجازی منتشر تا احتمال خروج او را از کشور با هدف بازی در سریال‌های Gem قوت ببخشد. خبری که تاکنون واکنشی از سوی این بازیگر نداشته است.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اکثر بچه های سینما و تلویزیون بیکارن طقلک ها کلی هم تحصیلکرده جدید هر سال اضافه میشه
      ایرادی نیست همه تو خونه افسرده شدن

    • بابالنگ دراز

      بجان باجناقم کار دشمنه. ایشالله لنز دوربینش خط بیفته. بشکنه.

    • بدون نام

      تورو خدا برید پی زندگیتون. اینقد اینا رو گنده نکنین. تا وقتی اینور هستن افتضاحن و آبکی شاز. وقتی میرن اونور هی گندشون میکنین. همون آشه و همون کاسه. فقط اونجا بی حجاب اینجا با حجاب.

    • بدون نام

      دمشون گرم، اینجا که جایی نیست که فعالیت کنن

    • بدون نام

      چه خوب

    • بدون نام

      مبارک صدا.وسیما وبلاخص دوستان ممیزی باشه
      اینقدر برنامه های افتضاح پخش کردید همه رفتن کل برنامه ها تلوزیون شده مردم زده شدن همه روخونه نشین کردین فیلم هارو مثل روزگار کهنو جمع کردین فیتیله رو اخراج کردین چرا ک بود درحالی ک مردم خودشون ناراحت نبودن فقط کسایی ک دنبال قدرت بودن اینکارو کردن بهتره تااز این بیشتر گند ب کشورنزدین برنامه هارو طق نظر مردم اصلاح کنین

    • بدون نام

      به امید خدا موفق بشن اینور که خبری از موفقیت نیست....

    • ایرانی

      اینها همش تبلیغ کشور مزخرف ترکیه هستش!!!

      اینها لابی های قوی این ترکیه ای ها و ایرانی های خودفروخته وابسته به اونها هستش که میرن یه جاهای مثلا خوب ترکیه رو گیر میارن توش سریال بازی می کنن تا مردم ایران رو گول بزنن برن پولاشون رو ببرن اونجا بریزن توی چاه!!

      همیشه به عمق ماجراها توجه کنید دوستان!!

      اینها تبلیغ کشور مزخرف ترکیه هستش !!!

      گول این سریال های دوزاری و این ایرانی های خودفروخته دوزاری رو نخورید!!!

    • خانم ایران

      در توره جم تی وی؟؟؟ چه جمله خنده داری!

    • بدون نام

      ازین زاویه نگاه کنیم که ایرانیها برن شبکه رو در دستشون بگیرن شاید خدا خواست و فیلم های جم کیفیت بهتری پیدا کرد
      و همچنین قصه هاشون

      چون بعید می دونم کسی مخالف ماهواه باشه
      پس خودمون دست بالا بزنیم و برنامه هاشو با محتواتر کنیم

      خب چکنیم

      البته اگر شماها اینقدر مته لای خشخاش نذارید ترو خدااااااا

    • حميد

      حالا مگر اونهايي كه تو ايران حجاب دارن كه اون كه رفته كشف حجاب كرده برين با خودتون جم كنين با اين حرفها تمام اين هنرپيشه ها وقتي پاشون رو از مرز ميزارن بيرون

    • بدون نام

      چه اشکالی داره کارکاره دیگه جم تیوی هم مال خودمونه 90درصدایرانی هاتماشاش میکنن

    • بدون نام

      واقعا که فیلمها و سریال ها و برنامه های جم تیوی آشغال و بی محتوا و تجاری و پیش و پا افتاده با سوژه های تکراری و عین هم در 500 قسمت مزخرف و منحرف و .....

    • يك معلم

      مردم آزادن هر جا دلشون بخواه ميتونند كاركنند اينقدر فضولي تو كار مردم قباحت داره

    • جوان

      اینکه محتوای سریال های جم تی وی موافق همگان نیست که نباید بگیم برنامه های جم تی وی اشغالن
      (من ایرانیم و اعتقاداتی دارم که بهشون پایبند هستم ماهواره هم نگاه نمیکنم ) پس لطفا وصله نزنید که بی دینم و ایادی دشمن هستم و چه و چه ...اگر برنامه های جم تی وی اشغال هست چرا این همه ببیننده داره یعنی اکثر ملت نفهم هستند نخیر جانم مردم تنوع میخوان خسته شدن این همه سریال تماشا کردن که قاچاق چی میاد تحت تاثیر یه اتفاق ابکی خودشو تسلیم میکنه و 10 تن مواد تحویل دولت میده خسته شدن از بس مریض که بی پوله رو ذکتر مجانی عمل میکنه ننه بابای طرف رو هم میبره خونش ازشون پذیرائی میکنه از بس یک پلیس با یه تفنگ با 30 نفر خلافکار درگیر میشه و همه رو میکشه تازه خلافکارا مسلسل و نارنجک و خمپاره هم داشتند ولی پلیس دست خالی بوده خسته شده اند ار اینکه صاحبخانه که برای اجاره بیشتر مستاجرش را جواب کرده در لحظه آخر پشیمان شده دست اخر ماهی 100 هزار تومان هم به مستاجرش دستی میدهد خسته شدیم این همه دانشجوی متخصص نابغه را که سازمان ناسا برایش دعوت نامه با حقوق بالا و کلی امکانات داده خواب نما میشود وفتی همه گریان و نالان از رفتنش هستند میبینند هواپیما داره میره هوا یهو درش باز میشه یکی از بالا میپره پائین که ملت هورا میکشن خسته شدیم که این همه کارمند سالم و پاک وزارت دارائی که یک ریال هم حلال و حرام نکرده ولی خونه اش استخر داره و زمین والیبال داره خسته شدیم که میبینیم مرد مولتی میلیاردر از بین خواستگارهای دخترش که تو امریکا بزرگ شده و جراح مغز و اعصابه 30 تا شون از خودش میلیاردرترن میره سراغ جوانک دانشجوئی که با موتور سیکلت مسافر کشی میکنه و بهش التماس میکنه بیا دخترمو بگیر و خلاصه دخترش و میده به جوانک که هیچ کل ثروتشم میده به پسره چرا چون تو این 30 تا خواستگار فقط این پسره نماز میخونه....اره راست میگین جم برنامه هاش اشغاله همش داره خیانت ترویج میکنه و برنامه هاش هیچ پیامی برای مخاطب ندارن و ....اصلا همه این طلاق های تو مملکت زیر سر جم تی وی هست ملت ما تا قبل جم طلاق نمیدونستن چیه برنامه فقط صدا و سیما هر سریالش 50-60 تا پیام داره برای مخاطبش ...پدر جان برادر من اگه جم برنامه افتضاحه ما باید با تولید برنامه خوب کاری کنیم که ملت جم نگاه نکنند شما فکر میکنید ملت حالیشون نیست نخیر جانم هم سوادشو دارن و هم فهمشون بالاتره ولیکن اینقدر برنامه های ایرانی داستانها شبیه بهمه و تکراری و بی سروته که بقول معروف از دست عقرب جراره پناه میبرن به مار غاشیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج