تصاویر لو رفته از نیسان GT-R مدل ۲۰۱۷
فیسلیفت نیسان GT-R مدل ۲۰۱۷ در حال انجام تست در کالیفرنیا مشاهده شده است.
وبسایت پدال: فیسلیفت نیسان GT-R مدل ۲۰۱۷ در حال انجام تست در کالیفرنیا مشاهده شده است. این خودرو که در نگاه اول نشان میدهد که از بسیاری از عناصر مدل قبلی استفاده کرده، ولی با این حال برخی اصلاحات جزئی ممکن است در زیر این پوشش استتار پنهان شده باشند. در حال حاضر، چندان تفاوتی در مدل جدید دیده نمیشود، امّا به نظر میرسد که چراغهای عقب جدیدی در این خودرو استفاده شدهاند.
در نقطه کنونی، اطلاعات کمی در مورد این مدل وجود دارد، ولی هیروشی تامورا (Hiroshi Tamura) مدیر برنامه نیسان GT-R اخیراً از برنامههایی برای بهبود هندلینگ خودرو، کیفیت سواری و سطح نویز، لرزش و خشونت (NVH) خبر داده است. در نتیجه، میتوان انتظار داشت که مدل جدید مجهز به تنظیمات متفاوت در سیستم تعلیق، یک تجدیدنظر در سیستم فرمان و متریالهای اضافه برای عایق صدا باشد.
«تامورا» همچنین به این موضوع اشاره کرده که این کمپانی علاقه دارد جایگاه سطح بالایی برای GT-R در بازار خودرو داشته باشد و بنابراین این خودرو، «البته نه یک خودروی تجمّلی، بلکه یک مدل پرمیوم واقعی» خواهد بود. برداشتها از این گفته میتوانند ابهامات زیادی داشته باشند، ولی «تامورا» میگوید که GT-R اگویست ادیشن، نمونهای مناسب از چیزی است که باید انتظار آن را داشته باشیم. این مدل خاص از GT-R در سال ۲۰۱۰ معرفی شده و دارای امکاناتی چون طراحی چرم داخلی پرمیوم، یک نشان "Wajima Maki-e" بر روی غربیلک فرمان و یک سیستم صوتی Bose با تنظیمات مخصوص نسبت به «موقعیت رانندگی هر راننده» بوده است.
موتور دو توربوشارژر ۳/۸ لیتری V-۶ برای مدل جدید GT-R نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت، البته اینکه چه تغییراتی در عملکرد آن صورت گرفته، هنوز دقیقاً مشخص نشده است. این موتور در حال حاضر، قدرتی برابر ۵۴۵ اسببخار در مدل استاندارد دارد و در نسخه «نیسمو» این قدرت به ۶۰۰ اسببخار میرسد.
در نقطه کنونی، اطلاعات کمی در مورد این مدل وجود دارد، ولی هیروشی تامورا (Hiroshi Tamura) مدیر برنامه نیسان GT-R اخیراً از برنامههایی برای بهبود هندلینگ خودرو، کیفیت سواری و سطح نویز، لرزش و خشونت (NVH) خبر داده است. در نتیجه، میتوان انتظار داشت که مدل جدید مجهز به تنظیمات متفاوت در سیستم تعلیق، یک تجدیدنظر در سیستم فرمان و متریالهای اضافه برای عایق صدا باشد.
«تامورا» همچنین به این موضوع اشاره کرده که این کمپانی علاقه دارد جایگاه سطح بالایی برای GT-R در بازار خودرو داشته باشد و بنابراین این خودرو، «البته نه یک خودروی تجمّلی، بلکه یک مدل پرمیوم واقعی» خواهد بود. برداشتها از این گفته میتوانند ابهامات زیادی داشته باشند، ولی «تامورا» میگوید که GT-R اگویست ادیشن، نمونهای مناسب از چیزی است که باید انتظار آن را داشته باشیم. این مدل خاص از GT-R در سال ۲۰۱۰ معرفی شده و دارای امکاناتی چون طراحی چرم داخلی پرمیوم، یک نشان "Wajima Maki-e" بر روی غربیلک فرمان و یک سیستم صوتی Bose با تنظیمات مخصوص نسبت به «موقعیت رانندگی هر راننده» بوده است.
موتور دو توربوشارژر ۳/۸ لیتری V-۶ برای مدل جدید GT-R نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت، البته اینکه چه تغییراتی در عملکرد آن صورت گرفته، هنوز دقیقاً مشخص نشده است. این موتور در حال حاضر، قدرتی برابر ۵۴۵ اسببخار در مدل استاندارد دارد و در نسخه «نیسمو» این قدرت به ۶۰۰ اسببخار میرسد.
پ
نظر کاربران
سمند ماهم همینههه،فقط حقشو خوردن