۲۸۰۲۹۷
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

سرنوشت سوبارو در ایران چه خواهد بود؟

سوبارو برندی است که برای خودرو دوستان بسیار جذاب و پرطرفدار است و افتخارات این برند در مسابقات جهانی و رالی بر کسی پوشیده نیست.

وب‌سایت خودرو بانک: سوبارو برندی است که برای خودرو دوستان بسیار جذاب و پرطرفدار است و افتخارات این برند در مسابقات جهانی و رالی بر کسی پوشیده نیست. اما در ایران داستان متفاوتی در جریان است. سوبارو در ایران بسیار مظلوم واقع شده و با وجود حضور چند ساله سیف خودرو، نماینده سوبارو در ایران، هنوز هم باید گفت تقریباً این خودرو ناشناخته است.

سرنوشت سوبارو در ایران چه خواهد بود؟

اگرچه در ابتدا با یک بیلبورد تبلیغاتی در بزرگراه همت تهران، خبر ورود سوبارو شور و هیجانی را در دل خودرو دوستان ایجاد کرد ولی در ادامه آنطورکه شایسته این برند بود، به بازار عرضه نشد و کمی در حق این برند اجحاف شد.

با وجود اینکه در زمانی یک سری از نسخه های سوبارو لگاسی در مدل ۲۰۰۹ ولی با ترخیص ۲۰۱۳ تحویل بازار شد و کمی امید برای عرضه نسل جدید آن زنده شد ولی مجدد بعد از آن، فعالیت سوبارو به خوابی زمستانی رفت.

البته ناگفته نماند که تعداد بسیار محدودی سوبارو فارستر نیز تحویل داده شده که مدتی پیش با یکی از آنها ملاقات داشتیم ولی متاسفانه قیمت ۲۳۱ میلیونی آن باعث می شود بسیاری به فکر خرید تویوتا راو۴ یا حتی هوندا CR-V باشند که از نظر فنی کم و کاستی از آن ندارند و از نظر بازار دست دوم در شرایط مناسب تری هستند.

در هر صورت اینکه شرکت واردکننده نمی تواند یک برند بسیار خوب را به صورت شایسته ای عرضه کند و در عوض برندهایی در بازار تاخت و تاز می کنند که در سطح جهانی اصلاً در این سطح نیستند، اتفاقی است که چند بار دیگر هم تکرار شده و شاید مثال هایی چون ولوو یا هوندا از این دست هستند که اصلاً در اندازه لیاقتشان در بازار ایران عرضه و معرفی نشده اند.

امیدواریم با برداشته شدن تحریم ها و بهبود روابط در نهایت سیف خودرو یا هر شرکت دیگری بتواند سوبارو را به خوبی در بازار عرضه کند بلکه برندهای دیگری چون هوندا و ولوو نیز در حد و اندازه لیاقتشان به بازار عرضه شوند.

سرنوشت سوبارو در ایران چه خواهد بود؟

سرنوشت سوبارو در ایران چه خواهد بود؟

سرنوشت سوبارو در ایران چه خواهد بود؟

سرنوشت سوبارو در ایران چه خواهد بود؟

سرنوشت سوبارو در ایران چه خواهد بود؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج