ورود رسمی آئودی به بازار خودروی ایران
نمایندگی رسمی آئودی در ایران از محصولات واردات خود برای عرضه در بازار کشورمان رونمایی خواهد کرد تا این خودروساز آلمانی رسما فعالیت خود را در بزرگترین بازار خودرو خاورمیانه آغاز کند.
پس از توافق هستهای برخی از بزرگان صنعت خودرو دنیا آمادگی ورود خود به بازار ایران از طریق ارائه نمایندگی رسمی را آغاز کردهاند که در این میان شرکت آئودی که از زیر مجموعههای گروه خودروسازی فولکسواگن به شمار میرود، فعالیت خود را رسما در ایران آغاز کند.
شرکت رامک خودرو که هماکنون محصولات سانگ یانگ کره جنوبی را در کشور عرضه میکند، نمایندگی رسمی فروش محصولات آئودی را نیز کسب کرده تا از این طریق به توسعه فعالیتهای خود در بازار ایران بپردازد.
قرار است اواسط هفته جاری با حضور برخی خبرنگاران و مدیران صنعت خودرو کشور رونمایی از برند آئودی در ایران صورت گیرد که به نظر میرسد فولکس واگن پیش از آنکه با خودروسازان ایرانی به عنوان شریک تجاری به توافق برسد واردات محصولات یکی از کارخانههای زیرمجموعهاش را به ایران آغاز کرده تا در بازار وارداتی کشورمان صاحب سهم شود.
پیش از این نیز برند دی اس از زیر مجموعههای شرکت سیتروئن فرانسه رسما از این برند در تهران رونمایی کرده بود تا بدین ترتیب رقابت در بازار خودروهای وارداتی ایران بیشتر شود.
بنا به گفته رئیس انجمن واردکنندگان خودرو سالانه برای ۵۰ هزار دستگاه خودرو وارداتی تقاضا وجود دارد که این رقم در سال ۱۴۰۴ به حدود ۳۰۰ هزار دستگاه خواهد رسید.
در حال حاضر برند هیوندایی بیشترین فروش را در بازار خودرو ایران به خود اختصاص داده است.
نظر کاربران
آئودی چند نماینده رسمی دارد.؟کدام درست است .؟
رامک خودرو
بهار خودرو
کولاک موتور
همه ادعا میکنند نماینده اند ولی یک پیچ از آئودی وارد نکرده اند
اگر می خواهد در ایران کار کند:
اولا همکاری با ایران خودرو را باید فراموش کند چون ایرانی ها به خودروهای خوب دنیا گند می زنند
ثانیا خودرو های مخصوص خانواده عرضه کند نه خودروهای میلیاردی مخصوص پولدارها
ما پول پرایدو به زور جور میکنیم :)
آئودی رو اون دنیا سوار میشیم :D
ای ول آفرین واقعا همینطوره پرایدنمتونیم بخریم.چه برسه به اون ماشینها.بعدش اگه باایران خودرو.وسایپاهمکاری کنن.هم گران میفروشن هم گندمیزنن به ماشین.آخرش میشه اردی ویا پی کی
پاسخ ها
دوست عزیز تمام این دعواهایی که میبینی مربوط به همون طبقه بی درد هستش شما فکر میکنی اون بالا نشین ها فکر این هستن که آسایش پراید سوار ها رو تامین کنند ؟ چه دل خوش و زیبایی دارید.
انشالله با اومدن آئودی و امثالهم این لگنهای داخلی راحت بشیم
پاسخ ها
علیرضا جان شما اگه پول مفتی حدود صد میلیون داری دیگه چرا منتظر آئودی هستی ماشین توی اون مایه ها که زیاده .
امروز یه سوناتا دیدم داشتم فکر میکردم چطور کره ای ها از کارگری در کارخانه های ایران به جایی رسیدند که ماشین 200-300 میلیونی میزنن و در ایران می فروشند و ایران خودروی خاک بر سر پس از 40 سال نتونست حتی پیکان را یک درصد ارتقا بدهد
حقش بود مردم تحریم خودروی ایرانی را ادامه میدادند اما بقول قران اکثرهم لا یعقلون
نماینده رسمی نیست فقط از یه نمایشگاه ماشین ایتالیایی مجوز واردات گرفته. وقتی تحریم ها رسما لغو بشه بساط این شرکت ها هم جمع میشه.
از سایت اصناف کاملا واضحه که خودرو از طریق شرکتهای واسطه میاد نه کارخانه مادر و به هیچ عنوان نمایندگی انحصاری نیست. خودتونم گفتین با حضور خبرنگاران و مدیران داخلی اگه نمایندگی انحصاری بود حداقل یه نفر از المان باید میومد.