آوینا_استیکی 2
adexo3
۲۷۹۳۲۱
۱۹ نظر
۵۰۱۵
۱۹ نظر
۵۰۱۵
پ

برخورد با بدحجابی و بدپوششی جدی‌تر شد

دادستان عمومی و انقلاب تهران با اشاره به دستورات قضایی دادستانی به پلیس پایتخت طی چند سال اخیر، گفت: به پلیس در مورد مبارزه با بدحجابی و پوشش نامناسب، جمع آوری ماهواره و منع تبلیغات در شبکه‌های ماهواره‌ای غیر مجاز دستورات قضایی پیشگیرانه صادر شده که در سال جاری برخورد پلیس با این مظاهر جدی تر شده است.

خبرگزاری میزان: جلسه مشترک وزارت کشور، دادستانی تهران دادستان های شهرستان‌های استان تهران و رؤسای حوزه‌های قضایی بخش این استان، در حوزه جرایم و آسیب های اجتماعی به ریاست عباس جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران و با حضور وزیر کشور برگزار شد.

عباس جعفری دولت آبادی گفت: نقش وزارت کشور در حوزه امنیت بسیار مهم است. وزیر کشور رئیس شورای امنیت کشور است و این شورا بعد از شورای‌عالی امنیت ملی مهم‌ترین نهاد تأمینامنیت در کشور به شمار می رود.

دادستان عمومی و انقلاب تهران افزود: میان دادسرای عمومی و انقلاب تهران و وزارت کشور روابط و همکاری مناسبی برقرار بوده و نتایج این همکاری، استقرار امنیت پایدار در سطح استان تهران است. در حال حاضر به رغم تهدیدهای موجود، تأمین امنیت و ایجاد احساس امنیت در کشور به گونه ای است که بسیاری از کشورهای منطقه و حتی اروپایی، به استقرار امنیت پایدار در جمهوری اسلامی ایران اذعان می‌کنند.

جعفری دولت آبادی با اشاره به برخی جرایم ارتکابی گفت: سرقت و جرایم مرتبط با مواد مخدر، آثار سوء زیادی بر جامعه و زندان می‌گذارند. این دو جرم شاکله اصلی مشکلات اجتماعی را تشکیل می دهند و در افزایش آسیب های اجتماعی تاثیر گذارند.

وی افزود: همه امور مرتبط با کاهش آمار جرایم سرقت و مواد مخدر و روان گردان در اختیار قوه قضاییه نمی‌باشد، در حالی که رسیدگی به پرونده ها بر عهده مراجع قضایی است و لذا پاسخ گویی و مسؤولیت و پیامدهای ناشی از این جرایم را متوجه قوه قضاییه می دانند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: میان آسیب های اجتماعی و جرایم، ارتباط وثیق وجود دارد، بدین معنی که با افزایش آسیب ها، جرایم نیز افزایش می یابد. لذا باید آسیب های اجتماعی کنترل و جرایم مهار شود و در مورد جرایم خاص و آسیب های اجتماعی برنامه جامع ملی تدوین و اجرایی شود.

جعفری دولت آبادی افزود: دادستانی تهران در مورد انتخابات آتی، همکاری‌های لازم را با مرجع‌های ذیربط انجام داده است. وی تأکید کرد هماهنگی و همکاری متقابل، اتخاذ تدابیر مناسب و تشریک مساعی برای حل مشکلات، نتایج مناسبی برای مردم و کشور به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت امنیت اجتماعی گفت: باید با همکاری همه دستگاه ها، مطالبه‌ی مردم در مورد امنیت اجتماعی را تحقق بخشیم.

دادستان عمومی و انقلاب تهران با اشاره به دستورات قضایی دادستانی به پلیس پایتخت طی چند سال اخیر، گفت: به پلیس در مورد مبارزه با بدحجابی و پوشش نامناسب، جمع آوری ماهواره و منع تبلیغات در شبکه‌های ماهواره‌ای غیر مجاز دستورات قضایی پیشگیرانه صادر شده که در سال جاری برخورد پلیس با این مظاهر جدی تر شده است.

جعفری با اشاره به ایجاد دادسراهای تخصصی در تهران، اعلام کرد: این دادسراها در حوزه‌های مبارزه با مفاسد اخلاقی، جرایم پزشکی، مواد مخدر، جرایم اقتصادی، امنیت، زمین خواری، جرایم رایانه ای، پولی و بانکی و فرهنگ و رسانه فعالیت دارند که نتایج خوبی به همراه داشته است. دادستان تهران پیشنهاد کرد جلسه مشترک دادستان‌ها و فرمانداران استان تهران با حضور وزیر تشکیل و مسایل و مشکلات موجود در رابطه با جرایم خاص و آسیب‌های خاص بررسی شود.

در این جلسه برخی دادستان های شهرستان ها و معاونان دادستان تهران به ارائه گزارش هایی پیرامون موضوع سرقت، مواد مخدر، وضعیت اجتماعی حوزه کاری خود پرداختند. هم چنین وزیر کشور به توضیحاتی را در موضوع جلسه ارائه داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یه دستور هم بدید با اختلاس گر ها هم برخورد بشه . نصف مملکت زیر خط فقرن مهم نیست اونوقت 4 تا دونه تار مو مهم شده ؟

      پاسخ ها

      • ebi

        اتفاقا اول باید حجاب مورد برسی قرار بگیره .
        زن و مرد باید بدن و اندام و آرایشش برای همسرش باشه .و یک دلیل امرازدواج همین مسئله است.
        زنی که با هزار آرایش غلیظ تو خیابابون ها یا جاهای دیگه داره جولان میده و غافل از خانواده و فرزندان است. پس فردا فرزندانش اختلاس گر خواهند شد.

      • بدون نام

        من همش به مامان این اختلاسیا شک داشتم ها. پس اقایون اختلاس گرا مادرشاون مورد دارن؟ بزن دست قشنگرو.

      • بدون نام

        کشورهای دیگه که حجاب زوری نیست بچه هاش اختلاص گرند؟ چرا پرت و پلا می گی؟

    • بدون نام

      یه حدیث هست که میگه فقر از یه دربیاد فحشا هم از در دیگه میاد.بجای اینکه به فکر رفع نیازهای اولیه و ابتدایی آدما باشن دارن به فکر چیزایی هستن که دردی رو از کسی دوا نمیکنه.من خودم زن محجبه هستم.یه تار مویم رو تا حالا هیچ نامحرمی ندیده ولی با این شیوه برخورد موافق نیستم.تو تمام کشورهای مسلمون حجاب آزاد هست و اکثریت خانما هم محجبه هستند و حتی بی حجابهاشون هم پوشیده تر از خانمهای بدحجاب کشورمون هستند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه حدیثم هست میگه فحشا از در بیاد شرافت از در دیگه میره

    • حیدری

      کاش آقای قاضی القضات دستور مبارزه با فساد اقتصادی برهم زنتدگان اجتماعات قانونی کارهای غیر قانونی اقتثادی و سیاسی در کشور دا هم ثادر مینمودند ما متتظریم قاضی القضات محترم

    • نجفی

      ادم شرمنده میشه از وسایل عمومی استفاده کنه خانمها توی اتوبوس ارایش میکنند تا حالا دو بار مجبور شدم در مترو قسمت اقایان سوار شوم بخدا از گفتنش شرمم میشود جالبتر این که هیچ کس غیرت ندارد تذکر بدهد فکر کنم همینطور پیش برویم سال دیگر باید چشم بند بزنیم برویم بیرون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شرمنده نش. سرتو بنداز پایین. هیزی نکن

    • کامبیز

      ایکاش با معتادین و مواد فروشان و ساقی های محترم هم با همین وسواس برخورد بشه که کل مملکت رو شیشه و گل و کوفت و زهرمار برداشته

    • بدون نام

      به قول کامبیز کاش که با مواد و مواد فروشی هم به این ندیت برخورد میکردن ، نمیدونم چرا این همه مواد و معتاد این اقایون رو ناراحت نمیکنه . والا کم تر کسی رو میشناسم که تو اطرافیانش این بلای خانمان سوز رو نداشته باشن .

    • بدون نام

      باید برخورد ها شدیتر بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کلامی از مادر عروس

    • بدون نام

      هر شب داره تصاویر معتادا تو پارکهای تهران پخش میشه اونوقت...

      پاسخ ها

      • راهنما

        مطمئن باش 90 درصد مادر های معتادان به جای تربیت فرزندانشان مشغول نمایان کردن اندام و بدن و مشغول انتخاب شلوار جین و مانتو کوتاه بودند .و مطمئنا این کار ها باعث میشودخانواده در امر تربیت فرزند غافل شوند.
        و بستر برای معتاد شدن فراهم میشود

      • بدون نام

        از خداشونه هممون معتاد شیم بمیریم.

    • baran

      آقای نجفی نمیخواد چشم بند بزنی،فقط کافیه سرت به کار خودت باشه.آدم وقتی چشمش زیاد اینور اونور بچرخه،چیزای زیادی میبینه.

    • بدون نام

      مملکتی که دادستانش به این شکل دستور می ده حال و روزش بهتر از این نمی شه. برای انحراف افکار عمومی از اوضاع وخیم اقتصادی و بی عدالتی ها و حیف و میل بیت المال و اختلاص ها و سومدیریت ها روش بدی نیست.

    • بدون نام

      نمیدونم چرا این آقایون دستور نمیدن با اختلاس و مواد مخدر جدی تر برخورد بشه واقعا چرا اینقدر به بحث های پیش پا افتاده میپردازین ما مردم اصلا هم حمایت نمیکنیم از این بحث ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج