اجرای ادل رسانه ها را به آتش كشيد!
با اجراي ادل در نيويورك يكي از كاربران توييتر درباره اجراي وي نوشت: «بايد ۵ ساعت طول ميكشيد. يك ساعت كافي نبود».
اجراي «زنده در نيويورك» ادل مثل يك توفان به رسانههاي اجتماعي زد و ثابت كرد كه او پرطرفدارترين خواننده در منهتن است. اين اجراي ويژه كه ماه گذشته در راديوسيتي موزيك هال منهتن فيلمبرداري شده بود، از شبكه انبيسي پخش شد و طرفدارهاي بسياري پيدا كرد و در تمام شب موضوع اول توييتر بود. اين تككنسرت، بازگشت و خوشامدگويي اين خواننده بريتانيايي به صحنه بعد از چهار سال بود و طرفدارانش به شدت او را به خاطر آن تحسين كردند.
يك بيننده كه تحت تاثير قرار گرفته بود نوشت: «واي. اين استعداد است». يك كاربر ديگر توييت كرد: «نه نمايش نور شيكي بود، نه رقصندهاي و نه لباسهاي پر زرق و برق... فقط استعداد». به نظر ميرسيد تنها شِكوه مردم اين باشد كه نمايش يك ساعته ادل به اندازه كافي طولاني نبود. يكي از كاربران نوشت: «بايد ۵ ساعت طول ميكشيد. يك ساعت كافي نبود».
روز دوشنبه، ادل همچنين تاريخ تور آمريكاي شمالي ۲۰۱۶ خود را هم اعلام كرد كه از روز پنجم ماه جولاي در سن پال شروع شده و روز پانزدهم نوامبر در مكزيكوسيتي به پايان ميرسد. اين تور كه ۵۶ توقف در آن خواهد بود، اولين تور او از سال ۲۰۱۱ به بعد است.
نمايش «زنده در نيويورك» توسط لورن مايكز، ادل و جاناتان ديكينز تهيه شده و بت مككارتي ميلر آن را كارگرداني كرده است. آلبوم «۲۵» ادل در اولين هفته فروشش در ايالات متحده ۳.۳۸ ميليون نسخه فروخت و به اين ترتيب از زماني كه سازمان نيلسن از سال ۱۹۹۱ شروع به رديابي ميزان فروش آلبومها كرد، بزرگترين رقم فروش يك آلبوم در يك هفته را ثبت كرد.
ارسال نظر