۲۷۶۶۳۰
۸ نظر
۵۰۱۶
۸ نظر
۵۰۱۶
پ

اعدام و ۹۹ ضربه شلاق برای جوان متجاوز

دو جوان که سعید و میلاد نام دارند، یک سال قبل با ماشین پرایدی که داشتند زنان را به‌عنوان مسافر سوار و سپس در مکانی خلوت آنها را تهدید کرده و اموالشان را به سرقت می‌بردند.

روزنامه شرق: دو جوان که سعید و میلاد نام دارند، یک سال قبل با ماشین پرایدی که داشتند زنان را به‌عنوان مسافر سوار و سپس در مکانی خلوت آنها را تهدید کرده و اموالشان را به سرقت می‌بردند.

بعد از اینکه عکس و مشخصات این دو نفر از سوی چند زن به مأموران داده ‌شد، پلیس ردیابی‌های خود را انجام داد و توانست دو متهم را شناسایی کند. متهمان روز دوشنبه در جلسه محاکمه که در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد، حضور یافتند. ١٤ نفر از شکات این دو جوان پشت تریبون قرار گرفته و آنچه برایشان اتفاق افتاده ‌بود را توضیح دادند.

یکی از این زنان گفت: من به‌عنوان مسافر سوار ماشین شدم اما کمی جلوتر وقتی به جایی خلوت رسیدیم، متهمان با چاقو من را تهدید کردند و خواستند تا هرچه پول و طلا دارم به آنها بدهم، من هم قبول کردم اما به همین بسنده نکردند و درحالی‌که داشتند شیشه می‌کشیدند من را مورد تجاوز قرار دادند هرچه التماس کردم این کار را نکنید گوش نکردند. به خاطر عملی که مرتکب شدند نوزادی که در شکم داشتم سقط شد و بعد هم شوهرم من را طلاق داد. این دو نفر زندگی من را دگرگون کردند و من از آنها شکایت دارم. سپس دیگر شاکیان در جایگاه حاضر شدند و توضیحاتی را درباره نحوه آدم‌ربایی و سرقت و تعرض مطرح کردند.

وقتی نوبت به متهمان رسید اتهام تعرض را رد کردند و گفتند پنج زنی که از آنها درباره تجاوز شکایت کرده‌اند، دروغ می‌گویند اما اتهام آدم‌ربایی و سرقت را قبول دارند، آنها مدعی شدند برای تأمین هزینه‌های زندگی‌شان دست به این کار می‌زدند و چون اعتیاد داشتند، نمی‌توانستند کار کنند.

گفته‌های میلاد، یکی از متهمان، درباره تجاوزنکردن به زنان شاکی در حالی بود که پیش از این آزمایشات دی‌ان‌ای در دو مورد تأیید کرده ‌بود که این دو زن از سوی میلاد مورد تعرض قرار گرفته‌اند.

با پایان جلسه رسیدگی، هیأت قضات وارد شور شدند و با توجه به مدارک موجود در پرونده از جمله دی‌ان‌ای به دست آمده و همچنین اعترافات متهم در مرحله بازجویی و گفته‌های شکات و اعترافات همد‌ست میلاد که گفته ‌بود او را حین تجاوز به دو زن دیده ‌است، میلاد را در تجاوز، آدم‌ربایی، سرقت اموال شکات و ضرب‌وجرح آنها مجرم شناخته و به اعدام، ٢٥ سال حبس و پرداخت دیه به دلیل صدمات وارده و همچنین سعید را به دلیل نبود مدارک کافی درباره تجاوز به عنف از این اتهام تبرئه کرده اما در آدم‌ربایی، سرقت و رابطه نامشروع و ضرب‌وجرح مجرم شناخته و به ٢٥ سال حبس، ٩٩ ضربه شلاق و پرداخت دیه صدمات و همچنین هر دو متهم را به دلیل سرقت اموال، به رد مال محکوم کردند. این رأی از سوی قضات شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران صادر شد و متهمان ٢٠ روز بعد از ابلاغ فرصت تجدید‌نظرخواهی دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا ما باید تو مملکتمون این جور آدمایی داشته باشیم؟

    • شهروندتهراني

      هردونفر بايد اعذام شوند

    • بدون نام

      اون دومی شاید الان حکمش اعدام نباشه ولی 25 سال بعد که ازاد بشه فکر میکنید چیکار میکنه,معتاد که هست پولی هم که نداره چقدر احتمال داره بره سر یه کار ابرومند؟ توی زندان هم بعید میدونم چیزی از اعتیادش کم بشه یا وافعا برای ادامه زندگی کمکی بهش بشه

    • سحر

      شوهر اون خانمه هم دست کمی نداشته اونم یه جور مجرمه که کارش از اون دوتا حیوون صفت دست کمی نداشته ......اخه مگه گناه زنت بوده که بهش تجاوز کردن ....ذهنیت ادمای جامعه ماروباش مورد تجاوز قرار بگیری ترس و نفرت ناشی از این مسئله سقط جنین که برای هرمادری وحشتناکه روند پروسه شکایت و مطرح کردن این اتفاق تلخ پیش همسر و خانواده و هم کابوس شبانه روزی از اتفاق تلخ و بدتر از همه بی وفایی مردی که قرار بود برای همیشه کنارت باشد ......چقدر تلخ و جقدر تنهایی

    • سارا

      واقعا باید هر دو اعدام بشن حیف اکسیژنی که این گرگ تو زندان مصرف کنه عین اینکه یک گرگ درنده فقط بدلیل اینکه قربانیش بعد از زخمی شدن زنده مانده تو قفس نگهداریم .خوی این موجود که عوض نمیشه .
      چقدر اون باصطلاح مردی که همسرشو طلاق داده بی منطق و بی وجدان بوده واقعا جای تاسف داره.

    • بدون نام

      اعدام حقشونه... ولی خانم های تنها چطور سوار ماشین شخصی با دوتا سرنشین مرد میشن .... خدا میدونه

    • بدون نام

      اعدام حقشونه... ولی خانم های تنها چطور سوار ماشین شخصی با دوتا سرنشین مرد میشن .... خدا میدونه

    • بدون نام

      چه شوهر نامردی، همون بهتر که از این نامرد بی غیرت بچه ای باقی نمونه. بیچاره اون مادر.به کی دلش خوش بوده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج