۲۷۵۶۶۹
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

WHO: ایران از موج شیوع آنفلوانزا باخبر بود!

براساس آخرین آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیش از ۴۶ نفر از ایرانی‌ها در سه استان کرمان، کرمانشاه و سیستان‌و‌بلوچستان به دلیل ابتلا به آنفلوانزا جان خود را از دست داده‌اند.

روزنامه وقایع اتفاقیه: براساس آخرین آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیش از ۴۶ نفر از ایرانی‌ها در سه استان کرمان، کرمانشاه و سیستان‌و‌بلوچستان به دلیل ابتلا به آنفلوانزا جان خود را از دست داده‌اند.

هرچند که مسئولان وزارت بهداشت می‌گویند، تلفات آنفلوانزا در سال ۹۴ بیش از سال‌های دیگر نبوده است، اما همه‌گیری ناگهان شیوع آنفلوانزای در چند استان، تصاویری که از شرایط حاکم بر کرمان منتشر شد، همچنین روایتی از وزیر بهداشت که گفت آنفلوانزا در ایران وحشی‌تر شده و اعلام مرگ ۴۶ نفر که درنتیجه ابتلا به این بیماری بوده است، نگرانی‌هایی زیادی را در تمام شهرها ایجاد کرد. برخی معتقدند، منشأ این بیماری ویروسی، احتمالا مسافرانی هستند که از خارج کشور به ایران می‌آیند. بنابراین با استناد به پیش‌بینی مسئولان وزارت بهداشت، شیوع این بیماری فصلی در هفته‌های آینده در سایر استان‌های کشور دور از انتظار نیست.

بررسی وضعیت متوفیان نشان می‌دهد، ویروس آنفلوانزا به‌ تنهایی موجب مرگ این افراد نشده و نارسایی قلبی و تنفسی این افراد نیز در فوت آنها مؤثر بوده است. به همین دلیل، برخی افراد و گروه‌های ویژه بیش از دیگران، در معرض ابتلا به آنفلوانزای فصلی قرار دارند، اما هم‌زمان بحث‌های مطرح شده که نشان می‌دهد، وزارت بهداشت، آن‌طورکه باید برای مقابله با آنفلوانزا در این فصل و در شهرهای در معرض خطر آمادگی نداشته است. هم‌زمان بررسی‌های خبرنگار ما از فصل آنفلوانزا در سایت سازمان بهداشت جهانی نشان می‌دهد، این سازمان یک ماه پیش و در ماه نوامبر وجود آنفلوانزا را در ایران پیش‌بینی کرده بود و ایران را جزء مناطق با شیوع بالا در دنیا معرفی کرده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسولین سرشون گرم بخیه زدن و باز کردن بخیه بوده

    • بدون نام

      اینم یه نمونش :(هرچند که هواشناسی ایران در هفته‌ها و ماه‌های گذشته بارها و بارها، خبر وقوع ال‌نینو و سرمای شدید درکشور را تکذیب کرده و اعلام کرده است که «امسال زمستانی عادی پیش‌رو داریم»، اما وقوع طوفان تهران که هواشناسی نتوانست آن را پیش‌بینی کند و نسبت به وقوع آن هشدار بدهد، باعث شده مردم به تکذیب این خبرها و شایعات توجهی نکنند. خبرهایی که به گزارش‌های جهانی استناد می‌کنند که معلوم نیست درست است یا خیر، اما نسبت به سرمای بی‌سابقه و وحشتناک هشدار می‌دهد.)منبعش همین مجله برترینها

    • رجب

      یه عده میگن عراق اوردن

    • بدون نام

      زیارت قبول به قیمت جان انسانهای دیگر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج