۲۷۴۴۶۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آنفلوآنزا به کرمانشاه هم رسید

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از شناسایی هشت بیمار مبتلا به آنفلوآنزای H۱N۱ در کرمانشاه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از شناسایی هشت بیمار مبتلا به آنفلوآنزای H۱N۱ در کرمانشاه خبر داد.

دکتر ابراهیم شکیبا در جلسه ستاد بحران آنفلوآنزای H۱N۱ که امروز(۱۷ آذرماه) با حضور جمعی از مسئولین در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد، با بیان این‌که ۳۴ مورد مشکوک به ابتلای آنفلوآنزای نوع H۱N۱ در استان داشته‌ایم، گفت: از این تعداد نتیجه آزمایش هشت بیمار مثبت شده است.

وی از آماده باش تمام بخش‌های درمانی و مراکز بهداشتی استان خبر داد و اظهار کرد: اعتبارات خوبی جهت جبران کمبودها و تامین دارو و تجهیزات مورد نیاز در زمینه مقابله با این نوع آنفلوآنزا اختصاص داده شده است.

شکیبا اظهار کرد: در حال حاضر تمامی بخش‌های درمان در جهت مقابله با این نوع آنفلوآنزا آمادگی داشته و کمبود تجهیزات و یا دارو در این زمینه در استان نداریم.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان این‌که در صورت وجود موارد این نوع آنفلوآنزا به سرعت اپیدمی آن رخ می‌دهد، گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده چنانچه شرایط به همین صورت ادامه پیدا کند در زمینه مقابله با این نوع آنفلوآنزا مشکلی نخواهیم داشت.

شکیبا از اطلاع رسانی در خصوص این بیماری به همه مراکز بهداشتی و درمانی استان خبر داد و اظهار کرد: قرار است بزودی جلسه‌ای نیز با نظام پزشکی داشته باشیم تا آگاهی لازم در این زمینه به پزشکان بخش خصوصی هم داده شود.

وی با اشاره به آماده باش تمامی تیم‌های بحران در سطح شهرستان‌ها گفت: حتی آموزش رانندگان اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها نیز انجام شده و بهورزها نیز در روستاها آموزش‌های کافی را دیده‌اند.

شکیبا اظهار کرد: به مسئولین تمامی دستگاه‌هایی که مسئولیت اماکن تجمع عمومی را بر عهده دارند از جمله آموزش و پرورش، بهزیستی، کمیته امداد، دانشگاه‌ها، ترمینال و فرودگاه هم هشدارها و اطلاعات لازم داده شده است.

این مسئول افزود: هم‌چنین برنامه آموزشی ویژه‌ای برای مراکز روستایی و خانه‌های بهداشت داشته‌ایم و تمام کمبودهای آنها را به لحاظ دارویی و تجهیزات تامین کرده‌ایم.

شکیبا با بیان این‌که فعلا بحران به اندازه‌ای که موجب تعطیلی مدارس استان شود نیست، گفت: بهتر است با آموزش و پرورش هماهنگی صورت گیرد تا در خصوص مرخصی دانش آموزان بیمار زیاد سخت گیری نشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج