۲۷۳۵۳۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کاهش مشارکت مردم در پرداخت عوارض

فرهنگ پرداخت عوارض در میان مردم نهادینه نشده است، این در حالی است که وجوه جمع‌آوری شده از این محل، درنهایت برای رفاه و عمران خودشان هزینه می‌شود.

مدیر درآمد و املاک شهرداری بجنورد در گفت و گویی که با برترین ها داشت، گفت: فرهنگ پرداخت عوارض در میان مردم نهادینه نشده است، این در حالی است که وجوه جمع‌آوری شده از این محل، درنهایت برای رفاه و عمران خودشان هزینه می‌شود.

دکتر احمدی در ادامه افزود: پیش از این طی گفت و گویی با یک نشریه محلی داشتم، حرف های بنده دچار تحریف شده بود و اینگونه القا شده بود که مردم از پرداخت عوارض طفره می روند. در ادامه صحبت های ایشان با «اتفاقیه» را می خوانید:

وی افزود: البته اهرم قانونی برای شهرداری درزمینهٔ وصول این عوارض وجود دارد که قطع انشعاب برق تحت شرایطی، یکی از این‌ها است.

وی تصریح کرد: بر اساس آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۲ قانون نوسازی و عمران شهری، شهرداری‌ها می‌توانند نسبت به قطع اشتراک برق شهروندان بابت بدهکاری عوارض نوسازی اقدام کنند.
مدیر درآمد و املاک شهرداری بجنورد تصریح کرد: البته وصول عوارض نوسازی به این شیوه، مربوط به بدهی‌های بالای هفت میلیارد ریال و یا بدهکاری چند ساله است.

احمدی گفت: شهرداری‌ها ارگانی خودگردان هستند و عوارض نوسازی یکی از منابع مهم برای درآمد این نهاد است بنابراین از شهروندان انتظار می‌رود نسبت به پرداخت این وجوه، کوشا باشند.
وی با اشاره به کاهش درآمدهای شهرداری در سال جاری اظهار داشت: با کاهش میزان ساخت‌وساز، درآمدهای شهرداری بجنورد در هشت ماه نخست امسال از محل صدور پروانه ساختمانی به میزان یک‌سوم مدت مشابه سال گذشته افت داشته است.

وی تصریح کرد: در هشت ماه نخست امسال، تنها ۳۰ میلیارد ریال از محل صدور عوارض ساختمانی در شهرداری بجنورد درآمد وصول شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج