۲۷۳۰۵۱
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

وضعیت پرونده آزار و اذیت زن توریست

سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران از پایان جلسات دادگاه مدیرعامل سابق منطقه آزاد کیش و اتمام تحقیقات در پرونده اذیت و آزار یک توریست فرانسوی توسط چهار تبعه خارجی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: محسن افتخاری سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران درباره آخرین وضعیت پرونده چهار تبعه افغان که متهم به اذیت و آزار یک توریست فرانسوی زن هستند اظهار کرد: مرحله تحقیقات این پرونده پایان یافته و یک الی دو ماه آینده، جلسات محاکمه برگزار می‌شود. شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به این پرونده رسیدگی می‌کند و تحقیقات آن نیز به خاطر نوع موضوع در دادگاه انجام شده است.

سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا پرونده تعاونی مسکن برق منتهی به صدور حکم شده است یا خیر افزود: صدور رای در این پرونده قدری طول می‌کشد زیرا دادگاه استعلام‌هایی را انجام داده و منتظر پاسخ است.

پرونده تعاونی مسکن برق در سه بخش و با افزون بر ۱۰ هزار شاکی در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی سیامک مدیرخراسانی رسیدگی شده است.

افتخاری همچنین درباره آخرین وضعیت پرونده مدیرعامل سابق منطقه آزاد کیش نیز اظهار کرد: جلسات دادگاه این پرونده نیز برگزار شده و منتظر تصمیم دادگاه است.

این پرونده در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی رسیدگی شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      افغانی ها که اعتراف کردن و دیگه چه تحقیقی ...

    • رضا

      سلام
      من فقط موندم اين افغانى ها را كدوم مدير يا وزير نالايق اجازه ميده تو ايران بيان و همچين غلطى هم بكنند. اى كاش به جاى افغانى ها او كثافته را مجازات كنند كه اجازه داده اين بيشرف ها بيان ايران، اين اولين بارى نيست كه اين افغانى ها تو ايران همچين غلطى ميكنند.

    • ممد

      پول من چی
      شد

    • کاربر

      کم وضع خودمون درام هست این افغانی ها هم دارن بدترش می کنن
      بیرونشون کنید

    • ِDAvid

      برترین ها برات متاسفم که خودت مینویسی "لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد."
      اما کامنت های توهین آمیز رو منتشر میکنی

    • بدون نام

      اینها کم به زنان دختران پسران ما تجاوز می کنن خارجی ها هم اضافه شدن مسئولین مملکت که اینها را راه میدهند کلاهشان را بگذارن بالاتر یک وقت خدای نکرده ناراحت نشن

    • ali

      هر کاری که خودتون کردید بندازید گردن افغانی ها و روش درپوش بزارید خب معلومه اگه به توریسته بگید اونها ایرانی بودند که آبروتون میره بایدم بگید ایرانی نبودند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج