۲۷۳۰۳۲
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

تاخیر در پرواز گریبان معاون روحانی را گرفت

تاخیر سه ساعته در پرواز صبح روز شنبه شرکت هواپیمایی ایران ایر از تهران به بوشهر برنامه های شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده را در بوشهر تغییر داد.

خبرگزاری ایرنا: تاخیر سه ساعته در پرواز صبح روز شنبه شرکت هواپیمایی ایران ایر از تهران به بوشهر برنامه های شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده را در بوشهر تغییر داد.

مدیرکل فرودگاههای استان بوشهر گفت: پرواز شماره ۴۰۶ شرکت هواپیمایی ایران ایر با هواپیمای ایرباس که قرار بود ساعت ۸:۱۰ در فرودگاه بوشهر بر زمین بنشیند با سه ساعت تاخیر انجام می شود.

عباس محمدی روزشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به اینکه تاخیر از مبدا است هنوز علت این تاخیر مشخص نشده است.

وی اضافه کرد: قرار است پرواز بوشهر - تهران ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه امروز از بوشهر انجام شود.
قرار است با حضور شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، طرح امید اجتماعی مبتنی بر توانمندسازی جوانان در فعالیت های اجتماعی و مدنی در بوشهر امروز شنبه افتتاح شود.

همچنین برگزاری دوره آموزشی مربیان طرح امید اجتماعی با مشارکت استادان صاحب نظر و نشست با زنان فرهیخته استان بوشهر از دیگر برنامه های معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در بوشهر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با سلام
      چون قرار بود معاون رئیس جمهور به بوشهر سفر کند تاخیر هواپیما خبرساز میشود روز جمعه پرواز تهران به تبریز ایران ایر بعد از 5 ساعت تاخیر لغو میشود و مسافرانش را با هواپیمایی آتا به تبریز میفرستد و در حضور همه مسافران کارکنان پروازی ایران ایر به خانواده شهدا و جنبازان مسافر این پرواز که از بلیط نیم بها استفاده کرده بودند توهین کردند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج