۲۷۲۵۵۸
۱۹ نظر
۵۰۰۸
۱۹ نظر
۵۰۰۸
پ

پوتین: ترکیه از کرده خود پشیمان می‌شود

پوتین با اشاره به اینکه ما هرگز حادثه سرنگونی جنگنده خود را فراموش نخواهیم کرد، گفت: ترکیه مسئولیت کامل این مساله را خواهد پذیرفت. ترکیه از این کرده خود پشیمان خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس جمهور روسیه با تاکید بر اینکه پاسخ مسکو به آنکارا تنها به تحریم‌های اقتصادی محدود نخواهد شد، تشکیل جبهه‌ای مشترک با نظارت سازمان ملل برای مبارزه با تروریسم را خواستار شد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اظهار داشت: اگر تروریسم در سوریه پیروز شود، به کشور ما نیز می‌رسد پس ما باید پیش از ورود تروریست‌ها به کشور با تروریسم مقابله کنیم.

رئیس جمهور روسیه با تاکید بر اینکه برخی کشورها باید موضعگیری‌های یک بام و دو هوای خود را در نبرد با تروریسم کنار بگذارند، تشکیل جبهه مشترکی با نظارت سازمان ملل برای مقابله با داعش را خواستار شد.

وی تاکید کرد: مسکو برای همکاری با آنکارا و افزایش ارتباطاتمان آماده است.

پوتین با اشاره به اینکه ما هرگز حادثه سرنگونی جنگنده خود را فراموش نخواهیم کرد، گفت: ترکیه مسئولیت کامل این مساله را خواهد پذیرفت. ترکیه از این کرده خود پشیمان خواهد شد.

وی تاکید کرد: ترکیه به پناهگاهی امن برای تروریست‌ها تبدیل شده و نمی‌توان کمک‌ها و حمایت‌های آنکارا از آنها را نادیده گرفت.

رئیس جمهور روسیه در ادامه تصریح کرد: "الله" تصمیم گرفت رهبران ترکیه را این گونه مجازات کند که عقل سلیم‌شان را از دست بدهند. روسیه دوستان زیادی در ترکیه دارد و آنها را با رهبران ترکیه برابر نمی‌داند. روسیه هرگز وارد لفاظی‌های نظامی با ترکیه نمی‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • حسن

      روسیه در حدی نیست که ادای ابرقدرتها دربیاورد و وای بحال کسانی که دنباله رو روسیه شود!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تعریفت از ابر قدرت چیه؟؟

      • حمید

        حسن عزیز قومیت من ترک است ولی هیچگاه خودم را نسبت به ترکان عثمانی نزدیک نمیبینم زیرا که موطن من ایران است و هیچ خاک دیگر خاک من و هیچ ترک دیگری هموطن من به حساب نخواهد امد. از طرفی در شرایط کنونی حتی با توجه به ظلم هایی که در گذشته از جانب روسها متوجه ایران گردیده ولی تحت شرایط فعلی فکر میکنم که منافع ما با روسها بسیار نزدیک شده ولی این موضوع نبایستی باعث شود که سیاسیون و دولتمردان ما چشم و گوش بسته منافعمان را به روسها گره بزنند زیرا که دنیا دنیای منافع است و این منافع همواره در حال تبدیل و تحول میباشد .

    • bahram

      روسیه هیچ کاری نمیتونه بکنه

    • بدون نام

      یاشا

    • saeed

      چقدر حامی داعش و ترکیه زیاده تو ایران ! نمونش حسن و بهرام تو نظرات این پست ،، به امید خدا ترکیه هم با داعش نابود میشه

    • user

      اون روزی که پوتین کومونیست با اون سابقه قتل عام مردم بیاد اسم مبارک " الله " رو تو دهنش بیاره باید بفهمیم که این جنایتکار برای مسلمانان نقشه های زیادی کشیده .

      پاسخ ها

      • جابر

        قضیه یه کم مشکوک میزنه

    • بدون نام

      این روز ها بد جوری روسیه روسیه می شنوم پس نه غربی نه شرقی ما چی میشه یعنی الان سیاست کشور ما مثل کره شمالی

    • کیان

      ترکیه به غلط کردن خواهد افتاد. اردوغان متوهم با دم شیر بازی کرد.

      پاسخ ها

      • حمید

        متاسفانه این اردغان با سیاستهای متوهم خود ملت ترکیه را به سمت و سویی خطرناک میبرد.و بقول آقای کیان این دم شیر اگر دم موش هم باشد برای ترکیه یک خطر بزرگ محسوب میشود .

    • بدون نام

      باز هم این مثل هوگو چاوز می خواهد خودش را مقدس جلوه بده باور کنید روس ها از فشار غربی ها اینجوری به ما نزدیک شده و اگرنه از غربی ها هم بدترند

    • فرشید

      خدا کنه داعش حسن و بهرام رو سلاخی کنه.

      پاسخ ها

      • حمید

        فرشید عزیز حسن و بهرام دو هموطن ما هستند که در هر شرایط نظرات خودشان را دارند و روا نیست که بخاطر هیچ ما برای هموطن خود مرگ بخواهیم انشااله مرگ ازآن دشمنانمان خواهد بود.

    • جابر

      هرچند تاریخ کشور ما نشان میدهد که؛ روسیه هم سر بزنگاه های مختلف با غرب ساخت و پاخت کرده و دست ماو تو حنا گذاشته؛ اما فعلا منازعه ترکیه و روسیه به ضرر ما نیست

    • KHAKBIZAN

      همینکه حسن و بهرام از داعش حمایت میکنن
      یعنی اینکه بد بختند و نشون مده بد بختا سلاخی شدند

      پاسخ ها

      • حمید

        دوست محترم شما بهتر است که کامنت خودت را بگذاری و بجای شکستن دل و خوار شمردن هموطن خودت افکار مثبت را در روح و روان خود پرورش دهی .

    • بدون نام

      اگر واقعا ،،حاج پوتین ،، نمیدونه که در نظر ما شیعیان ایشون هم یه کافر حربیه که باید فاتحه کاخ کرملینو خواند ! اگر صف بندی های سیاسی ایجاب میکنه که ما هم با آهنگ روس برقصیم خودش یه مقوله جداییه ،وگرنه همین دوسال قبل بود که یکی از اعضائ دایمی سازمان ملل که چپ و راست دست در دست امریکا تحریمنامه های رنگ و وارنگ علیه ملت مظلوم ایران امضاء میکرد . البته ممکنه معجزه ای اتفاق افتاده و این اقا متحول شده باشه ،، عین معجزه هزاره سوم،،
      اصلا هم بعید نیست تبدیل به ،،حر،، دوران ما شده باشد ، وقتی هاله نور میتونه دور سر محمود احمدی نژاد را منور کنه اقای پوتین قادر نخواهد بود با داشتن این همه قران خطی صدر اسلام مطالعه کنه و مسلمون انهم از نوع شیعه ۱۲امامیش بشه؟

    • رامین

      خدا رو شکر اردوغان باعث شد کمونیست سابق به الله ایمان آورد . حالا فقط مونده رهبر کره شمالی و رهبر چین و رییس قبیله آدمخوارهای آمازون هم ایمان بیاورند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج