نسل جدید لامبورگی هوراکان +عکس
لامبورگینی، شرکت خودرساز خاص ایتالیایی صنعت خودروسازی در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی اتومبیل لس آنجلس آمریکا، نسخهای متفاوت از لامبرگینی هوراکان را معرفی کرد.
در این نمایشگاه خودرویی، شرکت خودروسازی لامبورگینی نسخهای از هوراکان را با کد LP ۵۸۰-۲ معرفی کرده است که چه در بخش طراحی ظاهری (البته به صورت جزیی) و چه در بخش فنی تغییراتی را نسبت به نسخه اصلی هوراکان تجربه کرده است. در مبحث طراحی ظاهری، میتوان در بخش جلویی خودرو یک مجموعه سپر اصلاح شده را مشاهده کرد که در لابهلای ورودیهای هوای اطراف سپر آن تیغههایی افقی طراحی شده است. علاوه بر تغییراتی جزیی دیگر، در زیر شاسی و بدنه این خودرو نیز چهار عدد رینگ ۱۹ اینچی تحت پوشش لاستیکهای پیرلی P Zero قرار گرفته که این گاو نر ایتالیایی را در خیابانها مهار و همراهی میکند.
در این نسخه از لامبوگینی هوراکان از بکارگیری یک سیستم چهارچرخ محرک اجتناب شده است و همانطور که از نام گذاری و عدد ۲ در کد گذاری LP ۵۸۰-۲ پیداست، تنها محور عقب را محور محرک کردهاند تا از طرفی حدود ۳۳ کیلوگرم از وزن خودرو بکاهند و از طرفی هم با تولید حداکثر قدرتی ۵۸۰ اسب بخاری توسط پیشرانه ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری، به شتاب حداقلی ۳.۴ ثانیه ای دست پیدا کنند که بطبع شتابی کمتر از برادر بزرگتر خود یعنی LP ۶۱۰-۴ دارد. اما در عوض حدود ۲۰ هزار یورو ارزانتر از آن بوده و رویای لامبورگینی سوار شدن را برای بسیاری فراهم می کند.
نظر کاربران
به مردم ایران چه ربطی داره؟
کسی نیست به این خارجی هابگه این غرتی بازیها چیه ازما ایرانی هایادبگیریدسالها پیکان ساختیم بدون کوچکترین سالمی چندین سال پریدمی سازیم بدون کوچکترین کارایی اگرخواستیم مدل عوض کنیم کافی بود آنتن رادیو شوجابجاکنیم یه مدل بره بالاتر.نسل جدیدماشین مون این بوداجناس دست دوم روبکنیم توی موتورش وبهترین شرایت فروش روداریم وام بهمون دیدن همراه عمرماشین اقصاطش تموم میشه .وهزاران امتیازویژه برای سازنده محترمش ویک امتیازبسیارعالی برای من مصرف کننده هرروزسلام علیک بااستادمحمدمکانیک ودرآخربه رحمت خدارفتن دست جمعی خانوادگی ازاین بهترکجای دنیادیده ای ؟