با طراحی یک اپلیکیشن صورت گرفت؛
امکان خرید بلیت بازی های فوتبال با پیامک
سرویس پیامکی «جایگاه ویژه» برای راحتی بیشتر هواداران ورزشی برای تهیه بلیت، توسط یک شرکت دانش بنیان در حوزه خدمات ارزش افزوده موبایل طراحی شد.
این سرویس پیامکی به فروش بلیت مسابقات ورزشی و دسترسی آسانتر مردم به اماکنی نظیر استادیومها اختصاص دارد و هوادار ورزشی میتواند با ارسال یک پیامک، بلیت مسابقات فوتبال را به صورت موبایلی خریداری کند.
احسان مظفریپور ارائه دهنده این محصول، هدف از طراحی این برنامه را راحتی بیشتر هواداران ورزشی برای تهیه بلیت عنوان کردو گفت: با «جایگاه ویژه»، هوادار ورزشی میتواند بدون مراجعه حضوری و نیز بودن مراجعه به سایت و تنها با ارسال یک پیامک، بلیت بخرد.
وی با اشاره به راهاندازی سامانههای هواداری ویژه تیم ملی، گفت: این شرکت دانش بنیان فعال در حوزه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه، درصدد توسعه خدمات برنامکی در حوزه فوتبال است و برنامکهای «دریبل من» و «۹۰۹۰» با تمرکز بر پوشش اخبار ورزشی در قالبهای مکتوب، صوتی و تصویری در ایت راستا طراحی شده است.
این ارائهدهنده محصولات و خدمات مبتنی بر سرویس های چندرسانه ای تلفن همراه افزود: در بخش سرگرمی نیز بازی موبایلی «نخستین یوز» را طراحی کرده ایم که رابطه مستقیمی با حمایت از تیم ملی فوتبال ایران دارد و ترکیبی از بازیهای مبتنی بر پیامک و محیطی تلقی میشود.
به گفته وی توسعه کانالهای نوین ارائه خدمات محتوایی از جمله برنامکها، در نهایت منجر به ایجاد زیرساختی مناسب برای تکمیل اکوسیستم تولید محتوا در کشور خواهد شد.
مظفری پور افزود: از این رو علاوه بر ارائه محصولات و راهحلهای جامع برای بهرهبرداری مشترکان تلفنهمراه از محصولات و خدمات محتوایی، با ارائه زیرساختهای فنی مناسب به عنوان تولیدکننده محتوا و توسعه دهنده زیرساخت و بسترهای ارائه محتوا و جمعآوری کننده و نشر دهنده محتوا، بستری را فراهم میکنیم که تولیدکنندگان برنامکها، امکان توسعه خدماتشان را داشته باشند.
ارسال نظر