۲۶۵۰۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فوت ۴۶ زائر ايرانی در عربستان

از آغاز اعزام زائران تا امروز، ۴۶ زائر بر اثر کهولت سن، سکته‌های قلبی و مغزی جان باخته‌اند که ۱۶ نفر از این زائران در مدینه و بقیه در مکه فوت کرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: هزار و ۵۳۴ زائر ایرانی از آغاز عملیات عمره تا كنون به سرزمین وحي سفر كرده‌اند و اعزام زائران تا ۴۴ روز دیگر ادامه دارد.

تا کنون چهارهزار ۶۶۷ کاروان به مدینه‌ي منوره و چهارهزار ۴۴۲ کاروان به مکه‌ي مکرمه وارد شده‌اند که ورود روزانه ۳۴ کاروان به مدینه و ۳۶ کاروان به مکه مکرمه ثبت شده است. همچنين ۵۶۸هزار و ۴۵۶ زائر ایرانی پس از انجام مناسک عمره به كشور بازگشته‌اند.

در حال حاضر بیش از ۶۳هزار زائر ایرانی در عربستان حضور دارند که ۳۰هزار زائر در مدینه و بیش از ۳۳هزار زائر در مکه هستند. این تعداد در ۱۲۴ هتل که ۷۲ هتل در مدینه و ۵۲ هتل در مکه‌ي مکرمه است، اسکان داده شده‌اند.

مسؤولان سازمان حج و زیارت پیش‌بینی کرده‌اند تا پایان این دوره، حدود ۷۵۰هزار زائر به سرزمین وحی مشرف شوند.

از آغاز اعزام زائران تا امروز، ۴۶ زائر بر اثر کهولت سن، سکته‌های قلبی و مغزی جان باخته‌اند که ۱۶ نفر از این زائران در مدینه و بقیه در مکه فوت کرده‌اند.

براساس گزارش روزانه‌ي ستاد عملیات عمره‌ي مفرده، از آغاز این عملیات تا کنون ۵۲۴ زائر در مکه و مدینه بستری شده‌اند که فقط هشت نفر از آن‌ها همچنان بستری هستند.

همچنين گزارش شده است، پیرمرد ۶۳ ساله‌ي بوکانی که دوشنبه‌ي هفته‌ي پيش مفقود شده بود، با وجود تلاش مسؤولان ستاد عمره‌ي مفرده هنوز پیدا نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج