۲۶۴۸۲۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نتانياهو: اروپا بايد از خود خجالت بکشد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای برچسب زدن روی کالاهای این رژیم، گفت اروپا باید از این تصمیم" غیر اخلاقی" خود خجالت بکشد.

باشگاه خبرنگاران جوان: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای برچسب زدن روی کالاهای این رژیم، گفت اروپا باید از این تصمیم" غیر اخلاقی" خود خجالت بکشد.

نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای برچسب زدن روی کالاهای اسرائیلی گفت اروپا باید خجالت بکشد.

بنیامین نتانیاهو در اینباره گفت: تصمیم اتحادیه اروپا برای نشانه گذاری کالاهای تولید شدهبه وسیله اسرائیل یادآور دوران تاریک اروپاست. اروپا باید از خود خجالت بکشد. اروپا تصمیمی غیراخلاقی گرفته است.

وی مدعی شد:" از میان صدها مناقشه ارضی در سراسر جهان، اروپا فقط دست روی اسرائیل گذاشته است در حالیکه اسرائیل در معرض موج و دیواری از تروریسم قرار دارد."

نتانیاهو افزود:" اتحادیه اروپا نمی تواند به اقتصاد اسرائیل لطمه بزند زیرا اقتصاد اسرائیل آنقدر قوی است که این کار تاثیری بر آن ندارد اما این کارگران فلسطینی که در شرکتها و کارخانه های اسرائیلی در یهودیه و سامره (کرانه باختری) کار می کنند، آسیب خواهند دید.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: این کار کمکی به صلح نمی کند. مطمئنا این کار کمکی به حقیقت و عدالت نمی کند. این کار اشتباه است و اروپا باید از این کار خود خجالت بکشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج