۲۶۲۴۱۵
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

جلسات شبانه برای پرداخت وام ۲۵ میلیونی

در فاصله زمانی ۳ روز مانده تا موعد آغاز پرداخت تسهیلات وعده داده شده در قالب بسته ایجاد رونق، جلسات فشرده و شبانه روزی در بانک مرکزی و ستاد اقتصادی دولت برای نهایی کردن ساز و کار پرداخت این تسهیلات در جریان است.

خبرآنلاین: در فاصله زمانی ۳ روز مانده تا موعد آغاز پرداخت تسهیلات وعده داده شده در قالب بسته ایجاد رونق، جلسات فشرده و شبانه روزی در بانک مرکزی و ستاد اقتصادی دولت برای نهایی کردن ساز و کار پرداخت این تسهیلات در جریان است.

طبق وعده رئیس کل بانک مرکزی و سایر مسئولان دولت، اجرای برنامه های بسته ایجاد رونق در اقتصاد از نیمه دوم آبان ماه آغاز خواهد شد.

مردم نیز بنا بر همین وعده ها، روز شنبه هفته آینده مصادف با ۱۶ آبان ماه را نخستین روز پرداخت تسهیلات ۲۵ میلیونی خودرو و آغاز مراحل ثبت نام دریافت کارت اعتباری ده میلیون تومانی می دانند.

این انتظار در حالی شکل گرفته است که پیگیری ها از دستگاه های مسئول نشان می دهد جلسات شبانه روزی و فشرده برای نهایی کردن ساز و کار اعطای کارت های اعتباری و تسهیلات ادامه دارد.

به عنوان نمونه روز گذشته بانک مرکزی شاهد برگزار دو جلسه مهم با حضور مدیران روابط عمومی تمامی بانک ها برای تبیین شرایط اطلاع رسانی درباره تسهیلات جدید و کارت های اعتباری و همچنین جلسه ستاد راهبردی دستگاه های اقتصادی با حضور قائم مقام بانک مرکزی بوده است.

از سوی دیگر تلاش های فراوانی نیز با حضور نمایندگان بانک مرکزی، وزارت رفاه و صنعت برای نهایی کردن ساز و کار اعطای کارت اعتباری ۱۰ میلیون تومانی در جریان است.

بخشی از این فشردگی ها به این خاطر است که اعطای کارت های اعتباری برای سال های متمادی در دستور کار شبکه بانکی بوده اما اهتمام جدی برای عملیاتی کردن آن وجود نداشته است.

اکنون اما در پی وعده های داده شده در راستای استفاده از این ابزار برای ایجاد تقاضا در قالب بسته ایجاد رونق، تمام زیرساخت های لازم باید در مدت کوتاهی فراهم شود.بنا بر این گزارش، بررسی های نهایی برای شیوه اعطای تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی خرید خودرو نیز ادامه دارد تا مشخص شود این تسهیلات در کدام قالب باید به متقاضیان داده شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط بفکر این باصطلاح خودروسازهایین که دوباره کار و بارشون راه بیفته و دوباره جیب مردمو خالی کنن و خودروهای بی کیفیت و مال 50 سال پیشو چند برابر قیمت به مردم بفروشن،کاش یه هزارم این هم بفکر مردم بودین

    • بدون نام

      عمرا بتونن پرداخت کنن.

    • محسن

      اقایان به اصطلاح اقتصاددان چرا از جیب مردم مایه میزارید (میدزدید).از خدا که نمی ترسید...نه!

    • بدون نام

      نه وام بگیرید نه گول خودرو سازان بخورید لطفا" کمپین نخریدن خودرو ادامه بدهید . این وام هرکس بگیره بیچاره میشه عاقبت ناچاره یکی از کلیه هاشو بفروشه تا وامو تصفیه بکنه . از ما گفتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج