۲۶۲۲۸۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

هشدار پوتین: روسیه را نترسانید

همزمان با افزایش اختلافات بین مسکو و غرب در باره همکاری نظامی ضدتروریستی با سوریه و هشدارهای اتمی متقابل بین آمریکا و روسیه، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه گفت: هدف ما مبارزه با تروریسم است و هیچ کسی قادر نیست ملت روسیه را به ترس و وحشت بیندازد.

خبرگزاری ایرنا: همزمان با افزایش اختلافات بین مسکو و غرب در باره همکاری نظامی ضدتروریستی با سوریه و هشدارهای اتمی متقابل بین آمریکا و روسیه، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه گفت: هدف ما مبارزه با تروریسم است و هیچ کسی قادر نیست ملت روسیه را به ترس و وحشت بیندازد.

پوتین در دیدار با نمایندگان سازمان های علمی، فرهنگی، مذهبی و اجتماعی جمهوری داغستان افزود: هیچ کس به هیچ طریقی نمی تواند ملت روس و داغستان را به رعب و وحشت بیندازد و این اقدامات کاملا بیهوده است.

خبرگزاری ریانووستی امروز (چهارشنبه) به نقل از سخنان رئیس جمهوری روسیه افزود: همان گونه که حقوقدانان می گویند، ترساندن کار ناامید کننده ای است و هدف ما هم در سوریه و هر جای دیگر پیش از همه مبارزه با تروریسم است.

وی افزود: روسیه کار جدی برای همکاری با تمامی نیروهای علاقه مند مبارزه با تروریسم دور از تعلقات و وابستگی های مذهبی انجام می دهد.

مسکو در واکنش به سخنان رییس ستاد مشترک آمریکا در باره توان اتمی روسیه و برنامه واشنگتن برای مقابله با آن، اعلام کرد: نیروی هسته ای راهبردی روسیه آمادگی رزمی بالایی برای مقابله با هرگونه تهدید دارد.

«سرگئی شایگو» وزیر دفاع روسیه هم روز گذشته در جمع مقام های ارشد این وزارتخانه با اظهاراتی هشدار آمیز گفت: بازرسی ها و رزمایش های اخیر (نیروهای مسلح روسیه) که در جریان آن موشک های بالستیکی و بالدار پرتاب شد، نشان داد نیروی هسته ای راهبردی روسیه در سطح آمادگی رزمی بالایی قرار دارد.

ژنرال «مارک میلی» رئیس ستاد ارتش آمریکا در نشست موسوم به «دیفنس وان Defence One » که روز دوشنبه در واشنگتن برگزار شد، روسیه را در قبال منافع آمریکا «متجاوز» و «ستیزه جو» توصیف کرد و گفت که مسکو به دلیل برخورداری از سلاح هسته ای و توان استفاده از آن، مهم ترین تهدید پیش روی آمریکا است.

وی اضافه کرد: روسیه تنها کشور جهان است که توان هسته ای لازم برای نابودی آمریکا دارد و به همین دلیل مسکو تهدید وجودی برای واشنگتن محسوب می شود.

وزیر دفاع روسیه یک روز پس از این سخنان مقام ارشد نظامی آمریکا تاکید کرد: در آخرین رزمایش گسترده روسیه، نیروهای نظامی حوزه جنوب، شمال و واحدهای ناوگان های اقیانوس آرام، دریای خزر و نیروی موشک های راهبردی و هواپیماهای دورپرواز شرکت داشتند.

رویدادهای سال های اخیر موجب تیرگی روابط روسیه و غرب به رهبری آمریکا شده که در وهله نخست به دلیل آغاز استقرار اجزای سامانه پدافند موشکی این کشور در اروپا از اوایل سال ۲۰۱۰ بروز کرده است.

مساله اوکراین و سرنگونی حکومت طرفدار مسکو با کمک و مداخله غرب و آمریکا در ماه فوریه سال ۲۰۱۴ هم موج جدید تنش ها در روابط مسکو و واشنگتن ایجاد کرد که مناسبات دو کشور را تیره تر کرده است.

مسائل دیگری همچون سوریه و ادعاهای آمریکا در مورد وضع حقوق بشر و دمکراسی در روسیه که به ابزار معمول واشنگتن برای مداخله در کشورهای دیگر به ویژه مخالفان سیاست های واشنگتن تبدیل شده است، به اختلافات مسکو و واشنگتن می افزاید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باباآفرین برولادیمر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج