۲۶۰۹۰۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

شرط حضور شل و بی‌ پی در ایران

وزیر تجارت انگلیس گفت: دو شرکت شل و بی پی سابقه طولانی فعالیت در ایران دارند و این به نظر دولت انگلیس بستگی دارد که چقدر به همکاری با ایران مایل باشد و چقدر تجهیزات در اختیار این شرکت ها برای فعالیت در بازار انرژی ایران قرار دهد.

خبرگزاری تسنیم: وزیر تجارت انگلیس گفت: با توجه به شرایطی که پس از توافق هسته ای ایجاد شده و اقداماتی که در دستور کار داریم، به محض لغو تحریم ها پولهای بلوکه شده ایران آزاد خواهد شد.

لردفرانسیس ماد پس از دیدار با رئیس اتاق بازرگانی ایران در جمع خبرنگاران درباره فعالیت شرکت های نفتی شل و بی پی در ایران گفت:‌ این دو شرکت سابقه طولانی فعالیت در ایران دارند و این به نظر دولت انگلیس بستگی دارد که چقدر به همکاری با ایران مایل باشد و چقدر تجهیزات در اختیار این شرکت ها برای فعالیت در بازار انرژی ایران قرار دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که برخی کشور ها قبل از اجرایی شدن برجام اقدام به برقراری خطوط فاینانس برای کار با ایران کرده اند افزود: شرکت های انگلیسی که همراه من در ایران حضور یافته اند از شرکت های در کلاس جهانی و در حوزه انرژی، نفت ، گاز، حمل و نقل و خدمات فنی مهندسی هستند که برای سرمایه گذاری طولانی مدت در ایران برنامه دارند از این رو این اطمینان باید حاصل شود که ساز و کارهای مطمئنی برای تضمین سرمایه گذاری ها در ایران وجود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج