داستان بمب خبری ایران خودرو
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه واژه "بمب خبری" اعلام شده تعبیر رسانهای یک خبرنگار از فعالیتها و برنامههای این شرکت بوده، از برنامهریزی برای افزایش کیفیت محصولات و طراحی موتور ملی توربوشارژ خبر داد.
هاشم یکهزارع، اظهار کرد: به دنبال اقدامات صورت گرفته طراحی و تولید موتور سبک دیزلی در مراحل آخر قرار داشته و اواخر سال آینده اولین خودروی سواری دیزلی کشور عرضه خواهد شد.
طراحی موتور ملی توربوشارژ
وی با بیان اینکه موتور ملی توربوشارژ نیز توسط متخصصان داخلی طراحی و تولید شده است، خاطرنشان کرد: این موتور روی خودرو سورن نصب شده و به زودی عرضه آن آغاز میشود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: قدرت موتور و گشتاور سورن با موتور توربوشارژ معادل ۴۰ درصد افزایش یافته است؛ بهگونهای که قدرت خروجی این موتور معادل حجم موتور ۲۴۰۰ سیسی خواهد بود.
وی درباره قیمت این خودرو اظهار کرد: با توجه به افزایش قدرت موتور قیمت آن بالاتر از سورن فعلی خواهد بود.
کیفیت محصولات راضیکننده نیست
یکهزارع در رابطه با نارضایتی مصرفکنندگان از کیفیت خودروهای داخلی گفت: مشتریان در کیفیت و خدمات پس از فروش خودروها ذینفع هستند و باید رضایت آنها جلب شود. البته در دو سال اخیر در کیفیت رشد داشتهایم؛ بهگونهای که در حال حاضر درصد مراجعه خودروهای با کارکرد کمتر از ۱۰ هزار کیلومتر به شبکه نمایندگیها معادل درصد مراجعات خودروهای تولیدی سالهای ۱۳۸۹ و ۱۳۹۰ و دورهای است که بیشتر قطعات از خارج از کشور و به صورت سیکیدی تامین میشد.
یکهزارع خاطرنشان کرد: البته وضعیت فعلی خودروها از نظر کیفی هنوز هم راضیکننده نیست و طبق برنامه، اسفند ماه امسال خودروی رانا به عنوان اولین خودرویی که در کمتر از ۱۰ هزار کیلومتر کارکرد نیازی به مراجعه به تعمیرگاه نخواهد داشت، عرضه خواهد شد.
اعلام ردهبندی کیفی قطعهسازان و نمایندگیها
وی ادامه داد: در این راستا برای افزایش کیفیت محصولات تولیدی طرح معرفی بهترین و بدترین قطعهسازان در دستور کار قرار گرفته و به صورت دورهای پنج قطعهسازی که بهترین خروجی کیفی و پنج قطعهسازی که پر ایرادترین خروجی کیفی را در محصولاتشان داشتهاند معرفی خواهند شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: در حوه خدمات پس از فروش نیز به صورت دورهای سه نمایندگی خدمات پس از فروش که بیشترین میزان رضایت و سه نمایندگی که کمترین میزان رضایت مشتریان را کسب کردهاند معرفی خواهند شد.
نظر کاربران
باشه, پس چون شما خوبان و بدان رو معرفی میکنین و جلوی اسمشون هم ضربدر میذارین ماهم ماشیناتونو میخریم...!
ايران خودرو و سايپا بايد به سمت جلو و پيشرفت گام بردارند بايد بتوانند با بقيه كشورها محصولات خود را از لحاظ كيفيت و امنيت ارتقاء داده و حتماً قيمت هاي خود را به يك سوم كاهش دهند.
قيمت هاي خودرو بسيار بالاست و بايد به يك سوم كاهش پيدا كند.
خودتونو بکشینم مردم تا قیمتها پایین نیاد نمیخرن
مردم موتور توربو شارز نمیخوان مردم قیمت براشون مهمه
الکی دنباله بهانه نباشید
شما که قبلا موتور ef7رابه عنوان موتور ملی با توربو قرار بود به بازار عرضه کنید که سیستم توربو اون حذف کردین حالا گذاشتین روش میگین طراحی؟؟؟چرا به مردم دروغ میگید
با این حرفا دهن ظلمی که به مردم کردید کمرنگ نمیشه
اگر تونستید مثل جاهای دیگه دنیا کار کنید و خدمات بدید ، یا علی ما هم هستیم
اگر بخواهید با این ترفندها بازار برای خودتون درست کنید ، نه دیکه ، ما گول نمیخوریم
نرفتن مشتریان به نمایندگی ناشی از نبود مسکل نیست ناشی از ناامیدیه چون کوچکترین خدمتم ارایه نمیشه ساعت خودروم خراب سده رفتم نمایندگی البته مال شرکت سایپا صاحب نمایندگی همسایه ماست میگه فلانی به خدا یک و نیم ساله درخواست دادیم هنوز نفرستادن خودتو اذیت نکن برو بیرون عوض کن لطفا اگر این مورد خلافه بیایید پیگیری کنید من دروغگو رو شرمنده بفرمایید برای کنترل یک پیام بزارید تا ادرس و شماره تماس رو تقدیم کنم
حالا وقتی برای یک ساعت که در حال حاضر روی جا کفشی هم بدون مشکل نصب میشه صحبت از توربو شارژ کردن یک کم حال ادمو بد مبکنه ملی...ملی گفتنتونو دیدیم اونم تو موتور عادیش دبگه لطفا مردم را هالو فرض نکنید
هنوز که چیزی عوض نشده از وقتی که 5000 خودروتان بخاطر کوچکت ین قطعه در پارکینگ خوابیده بود و امکان تحویل نداشت
دوسال اخیر که میگه کیفت رشد داشته دیگه اخر خندس.
خودتونو کشتید از بس وعده های قشنگ دادید امامردم موتور توربو شارژ نمیخوان تا با سرعت بیشتر بمیرن مردم کیفیت و امنیت جانی میخوان میخوایید مردمو خام کنید کیفیت ها را بالا ببرید قیمتها را پایین بیارید تا بازارتون رونق پبدا کند کیفیت جهانی قیمت جهانی خدماتپس از فروش جهانی تا بشید لایق اسم خودرو ساز ایرانی
جان مادرت بجای این حرفا خدمات پس از فروش رو سامان بدهید که برای یک قطعه مردم الاف نشوند ونمایندگی به مردم دروغ نگویند
سلام دوستان واقعا تا قیمت خودرو داخلی از نظر قیمت وکیفیت رقابتی نشود هیچ فایده نیست ندارد امسال دولت پول مردم بدبخت به خودرو سازان یارانه بدهد سالها بعد چه اگر میخواهید همچنین یارانه به خودرو سازان بدهند حقوق چند هزار نفر بخش خودرو بدهد مردم هم تو جاده های ایران نکشند تا خودرو وارد کنند تا مردم هم خودرو با کیفیت عالی سوار بشن وسلام
برو فکر نان باش که خربزه آبه
آره داداش ما نه دیگه ماشین شما را می خواهیم نه خدمات پس از فروش ان را
دلت خوشه
خودروسازهای عزیز دیگه بهتره حرف زدنهایتان را تمام کنید و عمل کردن را شروع کنید خسته شدیم از بس دروغهای شما را خواندیم ونظر دادیم !
یک سمند صفر میخری و عید راه میفتی طرف شهرستانت تا فامیلاتو ببینی میانه راه موتور کمپلت از کار میفته وبا هزار مکافات برگشت میخوره
کجا ی این دوسال پیشرفت کیفیت داشتید ؟ هفت ماهه پژو پارس خریدم هر روز تعمیرگاهم شنبه از تعمیرگاه تحویل گرفتم برای شنبه دیگه هم وقت گرفتم درست نمیشه تصمیم گرفتم بفروشمش خیالمو راحت کنم هر جا که برم با آژانس میرم هم راحتره و هم کم هزینه تره !
آقای مدیر عامل ، دلیل عدم حضور مردم برای ماشینهای کارکرد ده هزار کیلومتر به نمایندگی های شما اینه که نسبت به تعهدات گارانتی خود پایبند نیستید نه کیفیت بالا ی خودرو.بنده یکی از آنها هستم
فقظ میدونم هرکی ماشین بخره به خودش و ملت خیانت کرده.تو عراق پراید 3 میلیون تو ایران22 خدایا شکرتتتتتتت
عراق پراید 3 میلیون تو ایران 22!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شما حلبی ساز ها سمند و تیبا را هم خودرو ملی اعلام کردید بعد معلوم شد ضایعات کشورهای دیگه و یا چینی بود.
ماکه دشمنی باقشرکارگرخودمان نداریم شماهم مثل ژاپن ماشین باضمانت وقیمت عادلان بفروشید ملت چه حرفی داردا
شما ملت ایران مطمین باشید نمیخریم تا
باقیمت مناسب وکیفیت خوب واردبازرشود